Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stakkels stakkels forældre, og stakkels alle de børn der var vidne til det
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-35480370:11årig-død-efter-togpåkørsel.html?forside
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puha ja... det er da forfærdeligt!! Sikke en start på den ellers så glædelige julemåned!
Pipkukkeren skriver: Puha ja... det er da forfærdeligt!! Sikke en start på den ellers så glædelige julemåned!
Ja det bliver vidst aldrig en glædelig jul for den familie igen
UF ja.... Sad lige og læste artiklen, da de i radioen spillede "Jeg har ikke lyst til at dø" med Simon Kvam - det løb mig koldt ned af ryggen....
Stakkels stakkels forældre og bedsteforældre, det er simpelthen ubærligt.
Åh, hvor er det forfærdeligt Gav min 11-årige et stort kram, da jeg havde læst artiklen. Jeg ville ikke overleve, at miste ham
puhaa får helt gysehud, er det så forfærdeligt
Louisiana28 skriver: Åh, hvor er det forfærdeligt Gav min 11-årige et stort kram, da jeg havde læst artiklen. Jeg ville ikke overleve, at miste ham
Ja jeg gav osse lige mine drenge et ekstra kram da jeg læste det. Kan slet ikke forestille mig hvor ondt det må gøre at miste sit barn
smillaluna skriver: Ja jeg gav osse lige mine drenge et ekstra kram da jeg læste det. Kan slet ikke forestille mig hvor ondt det må gøre at miste sit barn
Jeg kan kun forestille mig endeløs smerte, hvis jeg mister min dreng, og jeg tror jeg ville dø af sorg
Louisiana28 skriver: Jeg kan kun forestille mig endeløs smerte, hvis jeg mister min dreng, og jeg tror jeg ville dø af sorg
Det tror jeg helt ærligt osse jeg ville!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128