Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så flotte møbler.. Det er lige mig.. Hvor bor du henne i Århus?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette88 skriver: Så flotte møbler.. Det er lige mig.. Hvor bor du henne i Århus?
Lunae skriver: Jeg bor i Højbjerg ja de er også vildt fede - resten af vores hjem er også sådan antik stil
Jeg bor i Højbjerg ja de er også vildt fede - resten af vores hjem er også sådan antik stil
Det er det nemlig også hjemme ved os.. Alt skal være hvidt Har du solgt det hele?
Mette88 skriver: Det er det nemlig også hjemme ved os.. Alt skal være hvidt Har du solgt det hele?
Lunae skriver: Hov ja, det kan jeg godt se du får det selvfølgelig til 500 kr, som skrevet
Hov ja, det kan jeg godt se du får det selvfølgelig til 500 kr, som skrevet
kan se at du bor i århus, vi havde snakket om at vi skulle et smut op til min kusine. ville enlig gerne have det, men ligger lige en besked når jeg finder ud af hvornår vi skal afsted. - men du skal absolut ikke holde det tilbage!
Camillee skriver: kan se at du bor i århus, vi havde snakket om at vi skulle et smut op til min kusine. ville enlig gerne have det, men ligger lige en besked når jeg finder ud af hvornår vi skal afsted. - men du skal absolut ikke holde det tilbage!
Lunae skriver: Det er bare i orden! Du er altid velkommen
Det er bare i orden! Du er altid velkommen
jeg skal nok lige finde ud af noget så må vi jo se om du stadig har det (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128