Mælk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

sandratobias

281210 skriver:

Mine bryster er vokset ekstremt meget, men der har ikke løbet mælk inu. Jeg er 36+3.

Oka... Det kommer nok snart så...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Benjamins'mor

sandratobias skriver:

Oka... Det kommer nok snart så...  

Ja måske.

Min mors mælk begyndte først at rende en lille smule da hun havde født.

Anmeld

3. december 2010

sandratobias

Diana... skriver:

Man kan få rå mælk (mener jeg det hedder) Ret tidligt. Jeg har fået det ca fra uge 18 begge gange. Men selve mælken kommer først ca 3 dage efter man har født der løber det til. 

Jeg havde 10 ml råmælk da jeg fik min 1. søn i 2007... Og det var i uge 31+2... 

Men det kom sent 1. gang.. hehe

Anmeld

3. december 2010

Snuske1985

Jeg var også omkring uge 20 da jeg begyndte at lække.. Synes det var vildt træls, men har fået at vide at det bliver nemmere at få mælken til at løbe til efter fødslen!!  

Er nu 36+1 og bruger de vidunderlige uldindlæg - åhh det var min redning for kan simpelthen ikke bruge de der engangsindlæg.. Og brysterne vokset 2 skål-størrelser...

Anmeld

3. december 2010

Cris

Jeg har aldrig kunnet mærke noget, der kom aldrig noget ud af dem, men de var størrer end normalt helt fra starten   Efter første fødsel kunne min søn ikke rigtig tage fat og det blev 5 meget forvirrende og intense dag og så løb mælken amok ud af mine bryster   Anden gang blev min søn født om aftenen ca kl 21.30 og han suttede med det samme. Næste morgen var der mælk   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.