Ups!! skålekager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

LilyMarleen

Ploffer skriver:

Hvad har du puttet indeni af fyld???

Hvis du tager den ud nu vil den smatte sammen og være lige til skraldespanden, tror jeg.

Hvis jeg var dig ville jeg lade den sætte sig og så prøve at varmen skålen med lidt varmt vand, når du skal have den ud  Ligesom hvis du skal have is ud af en form.... Håber du forstår 

Arghh..

Ja, det kunne da være en idé. Ja jeg tør heller ikke tage den ud nu, jeg er også ret sikker på at den smatter sammen hvis jeg tager den ud. Jeg har puttet Hindbær yoghurt mouse i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

LilyMarleen

Andre gode forlag???

Anmeld

3. december 2010

Trine89

De gange jeg har lagt kage sammen har jeg heller ikke haft noget folie at ligge i (har bare ikke fået noget købt). så jeg har bare lagt det sammen og sat den i køleskabet 2-3 timer.  

og så når jeg skal have den ud vender jeg den bare på hovedet og som regl slipper den stille og roligt at sig selv eller også varmer man lige skålen lidt op.. såå alt håb er ikke ude endnu

Anmeld

3. december 2010

Loa

LilyMarleen skriver:

Haha'.. Tak

Det håber jeg sørme også at de kan!!  HELT VILDT MEGET ALTSÅ!

Glæder mig til at se/høre resultatet

Anmeld

4. december 2010

LilyMarleen

Loa skriver:

Glæder mig til at se/høre resultatet

Hehe

Jeg tog den ud fra skålen igår aftes, hvor den hang fast i skålen, men så samlede jeg kagen igen, ligesom et puslespil, puttede film i skålen og trak skålen ned over kagen igen. Og satte den så på køl igen. Her imorges da jeg ville ha den ud. Var den perfekt rund.. Så halleluja for det :-))  Og jeg er så nu ved at smørre den op! Så jeg tror den bliver helt go' alligevel.

Anmeld

4. december 2010

Loa

LilyMarleen skriver:

Hehe

Jeg tog den ud fra skålen igår aftes, hvor den hang fast i skålen, men så samlede jeg kagen igen, ligesom et puslespil, puttede film i skålen og trak skålen ned over kagen igen. Og satte den så på køl igen. Her imorges da jeg ville ha den ud. Var den perfekt rund.. Så halleluja for det :-))  Og jeg er så nu ved at smørre den op! Så jeg tror den bliver helt go' alligevel.

Yeah

Det lyder godt.....

Så glæder jeg mig til at se billeder

Anmeld

4. december 2010

Zafir

Jeg har før lavet skålekager, hvor jeg har glemt at putte film på Det gik ok. Det er bare sværere at få dem ud.

NO PANIK

Anmeld

6. december 2010

LilyMarleen

Loa skriver:

Yeah

Det lyder godt.....

Så glæder jeg mig til at se billeder

Hejsa :-)

Her er så resultatet af mine skålekager :-) Det blev da ok vellykket..

Knus Marlene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2010

Loa

LilyMarleen skriver:

Knus Marlene

Wow!! Den blev da skide god

Virkelig godt gået........

Håber modtageren blev tilfreds.... Men det kunne jeg da ikke forestille mig andet end han gjorde.....

Anmeld

6. december 2010

Den lykkelige

LilyMarleen skriver:

Knus Marlene

Wow hvor flot..

Jeg skal selv lave en til min kæreste.. han bliver 32 onsdag.. han skal have den med på arbejdet.. han er håndværker.. så den vil nok falde i god jord.. Mht selve brysterne.. Da du havde lagt lagene sammen i skålene, sluttede du så af med en lagkagebund? For tænker at ellers smatter den vel ud? Eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.