Bowling! må jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Tystys14

Hej igen.

Jeg har lige et spørgsmål, kæresten og jeg er blevet inviteret til julefrokost i morgen, med hans job, hvilket jeg glæder mig til. Men nu ligger landet sådan at de/vi skal bowle, og jeg er gravid i uge 28+0.

Ville høre om der er nogen der ved om en gravid må bowle? For jeg har spurgt hele familien, og ingen kan give mig et svar hihi...  

Jeg kan ikke selv se nogen grund til jeg ikke skulle kunne, men vil ikke gøre det uden at være sikker på det er okay.

På forhånd tak.  (glædelig December)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

JacobsMoar

Cho skriver:

Hej igen.

Jeg har lige et spørgsmål, kæresten og jeg er blevet inviteret til julefrokost i morgen, med hans job, hvilket jeg glæder mig til. Men nu ligger landet sådan at de/vi skal bowle, og jeg er gravid i uge 28+0.

Ville høre om der er nogen der ved om en gravid må bowle? For jeg har spurgt hele familien, og ingen kan give mig et svar hihi...  

Jeg kan ikke selv se nogen grund til jeg ikke skulle kunne, men vil ikke gøre det uden at være sikker på det er okay.

Uden at være proffessor.. Så tror jeg altså godt at du kan, bare lyt til din krop, og få en anden til at skyde en gang eller to hvis du bliver træt  

Bare lyt til din krop

Anmeld

3. december 2010

Nalle

Jeg bowlede da jeg ventede begge mine.

Man kan bare ikke holde til at bowle en hel time, det avs i mavsen

Anmeld

3. december 2010

Benjamins'mor

Cho skriver:

Hej igen.

Hvis du har bækkenløsning ville jeg fraråde dig at gøre det.

Men hvis du ikke har bækkenløsning, så kan jeg ikke se noget galt i det. Hvis du selv synes du kan holde til det, så kan der ikke ske noget.

Anmeld

3. december 2010

Muffinmus

Hvis du ikke har BL eller lign ting der gør det dumt, så kan du sagtens. Gjorde det selv 26+0 og der var intet overhovedet. Du kan bare tage en børnekugle på 9 kg i stedet for en voksen:-)

Anmeld

3. december 2010

Hyacinth

Jeg ville nok vælge en mindre kugle, som vejer under de 12 kg

God bowling

Anmeld

3. december 2010

Tystys14

Tusind tak alle sammen

Jeg har hverken bækkenløsning, eller noget andet negativt. Nu kan jeg glæde mig igen hihi, og ja, tror jeg tager en børne kugle bare for at være sikker.

Anmeld

3. december 2010

sabrinaxb

jeg bowlede da jeg var i uge 31+0 , tog bare nogle af de lette kugler , og der skete ikke noget ved det, blev bare ikke ved lige så langtid som alle de andre, da det var lidt hårdt

Anmeld

3. december 2010

Pige2009

Cho skriver:

Hej igen.

Selvfølgelig kan du det - jeg bowlede selv en del gange uden problemer. Da jeg var 34 uger henne tog jeg endda to timer i streg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.