Nogen der ved....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Hyacinth

Hej alle,

Jeg har de sidste to dage haft "boblen" i underlivet om aftenen. Det varer ikke længe og kom begge gange da jeg sad i sofaen og slappede af Det føltes som en "boblen" eller en form for gennemstrømning i underlivet/vandfald.. Aner ikke hvad det er..

Var til jordemoder i går og selvom jeg kun er 15+0 i dag, kunne hun måle hjertelyd ret hurtigt i går og der kom også lyden af et lille spark! Nårhh...! Mit hjerte smeltede fuldstændigt

Er der nogen der ved, hvad denne "boblen" går ud på?

Julehilsner fra Hyacinth 15+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Muhmi

Det er da din baby du kan mærke, tror du ikke?  Jeg mærkede også meget tidligt den der boblen, det var dejligt...

Anmeld

3. december 2010

Benjamins'mor

Jeg ville sige det er babyen der plasker rundt eller sparker lidt små spark.

For jeg havde også sådan nogle ''bobler'' du snakker om i maven, da min baby begyndte at sparke.

Anmeld

3. december 2010

Hyacinth

Ej hvor sejt! Det er da helt vildt, hvis det er baby jeg kan mærke

Jamen der står i min graviditetsbog, at hvis man er flergangsfødende kan man måske mærke første tegn på liv i denne uge, så måske er det dét jeg kan mærke

Ved bare ikke, hvordan man "skelner" imellem baby-boblen og hvad det ellers kan være af boblen

Anmeld

3. december 2010

Hyacinth

.. Hov.. Glemte lige at skrive, at jeg er førstegangsfødende.. Så ved ikke, om det med "det spæde tegn på liv" også gælder for mig i denne uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.