Dr. Phil -> Hva fanden sker der for de mennesker????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Hvem?

Ser det nu på TV3 - armen ha er jo syg i hovedet, det handler om dyremishandling -  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Den lykkelige

SanneBoe skriver:

Ser det nu på TV3 - armen ha er jo syg i hovedet, det handler om dyremishandling -  

Ja jeg ser det også.. Tog lige min hund i skødet og gav hende en ordentlig nusse tur.. FATTER ikke man kan gøre sådan med sådan et væsen som egentlig er så afhængig af os.. Blive PISSE sur over det, men kan heller ikke kigge på det længere..  Bliver fandme så trist og ked..

Anmeld

3. december 2010

Faith

Mit hjerte kan slet ikke klare sådan noget. Sidder seriøst og tuder over det

Anmeld

3. december 2010

Hvem?

Jeg skyndte mig også ud og give min vuffer et kødben, hun er min elskede hund, kan slet slet ikke forst hvordan folk kan tænke sådan..

Ham klaphatten skal hvert fald være glad for han sidder ovre i Staterne, for hold da op hvis han var tæt herpå tror jeg nu nok lige jeg ville komme til at bakke ham over en 80 gange!!!!

Anmeld

3. december 2010

Faith

SanneBoe skriver:

Jeg skyndte mig også ud og give min vuffer et kødben, hun er min elskede hund, kan slet slet ikke forst hvordan folk kan tænke sådan..

Nej det gør ondt helt ind i sjælen. Jeg sidder osse og krammer mine hunde lige nu

Anmeld

3. december 2010

Faith

Neeeeeeeej den der lille hund med stativet på bagkroppen! Hvor er den kær!

Anmeld

3. december 2010

Hvem?

smillaluna skriver:

Nej det gør ondt helt ind i sjælen. Jeg sidder osse og krammer mine hunde lige nu

Ja, sidder med tåre i øjene, det er så frygteligt - Nej se med med efter pausen - FØJ!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.