er det pga graviditeten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2010

NessaXenia

vågnede her kl 5, da manden skulle op, og i løbet af natten.

Jeg er blevet hamrende syg i nat, og jeg har feber, halsbetændelse og det gør ondt i hele min krop, er så træt og dårlig at tårende bare triller ned af kinderne..

Gør graviditeten det nemmere at blive syg?

har næsten lige været her i starten af ugen..

knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Kruse90

ja desværre
Dit imunforsvar kan godt være svækket pga graviditeten.

Godbedring søde. Jeg ligger desværre selv hjemme med hele omgangen-.-

Anmeld

3. december 2010

NessaXenia

Kruse90 skriver:

ja desværre
Dit imunforsvar kan godt være svækket pga graviditeten.

Godbedring søde. Jeg ligger desværre selv hjemme med hele omgangen-.-

æv...

god bedring til dig også søde

Anmeld

3. december 2010

betiinsen

hej søde. jo mit imunforsvar er så dårligt efter jeg er blevet gravid. har haft influenza en uge i starten af graviditeten, så har jeg haft 3 gange blærebetændelse, svamp og har i de seneste 5 uger haft influenza som nu er gået over til bare forkølelse..

Plejer ikke at være specielt meget syg og har aldrig haft svamp eller blærebetændelse før..

det er irriterende og også hårde når man er gravid, men håber snart du bliver rask.. det er vidst bare under dynen med varmt kakao og en masse film..

Anmeld

3. december 2010

NessaXenia

hej søde. jo mit imunforsvar er så dårligt efter jeg er blevet gravid. har haft influenza en uge i starten af graviditeten, så har jeg haft 3 gange blærebetændelse, svamp og har i de seneste 5 uger haft influenza som nu er gået over til bare forkølelse..

Plejer ikke at være specielt meget syg og har aldrig haft svamp eller blærebetændelse før..

det er irriterende og også hårde når man er gravid, men håber snart du bliver rask.. det er vidst bare under dynen med varmt kakao og en masse film..

det er så irriterende..

Håber snart du kan være frisk uden nogen former for gener i hverdagen, god bedring sweety.

og der er ikke andet for end at være under dynen og bare hygge om sig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.