Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad siger i til at vi laver en lille billede tråd hvor vi viser vores tøj til julefrokosten?
Jeg vil gerne ligge ud. Her er 2 billeder af det jeg skal have på imorgen til julefrokosten, nøj hvor jeg glæder mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Margorie skriver: Nej hvor er det fint og julet.. Ja jeg skal nok bare have mine graviditetsjeans på. Tvivler på jeg når at kunne passe mine kjoler, skinny jeans og toppe før d 25- har lige født for 15 dage siden Men man har jo lov at håbe
Nej hvor er det fint og julet.. Ja jeg skal nok bare have mine graviditetsjeans på. Tvivler på jeg når at kunne passe mine kjoler, skinny jeans og toppe før d 25- har lige født for 15 dage siden Men man har jo lov at håbe
Ja ikke
Ja lad os da håbe det . Jeg har faktisk stadig noget graviditets tøj går i og det er 5 mdr siden jeg har født
wawoo.. hvor har u købt det henne??
jeg skal ikke til nogen julefrokost i år.. så, så nemt er det
orvvv du bliver sku da en steg i det tøj tror ikke jeg kunne komme ud af døren for min kæreste hvis jeg havde det på
håber du får en fed julefrokost
Low skriver: Hvad siger i til at vi laver en lille billede tråd hvor vi viser vores tøj til julefrokosten? Jeg vil gerne ligge ud. Her er 2 billeder af det jeg skal have på imorgen til julefrokosten, nøj hvor jeg glæder mig
HVA SÅ HOT MAMA !!! PIIIFT
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128