Jeres julefrokost tøj :-P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Low

Hvad siger i til at vi laver en lille billede tråd hvor vi viser vores tøj til julefrokosten?

Jeg vil gerne ligge ud. Her er 2 billeder af det jeg skal have på imorgen til julefrokosten, nøj hvor jeg glæder mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Margorie

Nej hvor er det fint og julet..
Ja jeg skal nok bare have mine graviditetsjeans på. Tvivler på jeg når at kunne passe mine kjoler, skinny jeans og toppe før d 25- har lige født for 15 dage siden Men man har jo lov at håbe

Anmeld

3. december 2010

Low

Margorie skriver:

Nej hvor er det fint og julet..
Ja jeg skal nok bare have mine graviditetsjeans på. Tvivler på jeg når at kunne passe mine kjoler, skinny jeans og toppe før d 25- har lige født for 15 dage siden Men man har jo lov at håbe

Ja ikke

Ja lad os da håbe  det . Jeg har faktisk stadig noget graviditets tøj går i og det er 5 mdr siden jeg har født

Anmeld

3. december 2010

mariamiss6

Jeg siger (til denne billedetråd) hvis jeg dog bare vidste hvad jeg skulle have på altså :S

Og jeg har ellers travlt med at finde det frem :S

Anmeld

3. december 2010

bette

wawoo.. hvor har u købt det henne??

jeg skal ikke til nogen julefrokost i år.. så, så nemt er det

Anmeld

3. december 2010

skønneunger

orvvv du bliver sku da en steg i det tøj tror ikke jeg kunne komme ud af døren for min kæreste hvis jeg havde det på

håber du får en fed julefrokost

Anmeld

3. december 2010

Malene84

Low skriver:

Hvad siger i til at vi laver en lille billede tråd hvor vi viser vores tøj til julefrokosten?

Jeg vil gerne ligge ud. Her er 2 billeder af det jeg skal have på imorgen til julefrokosten, nøj hvor jeg glæder mig

HVA SÅ HOT MAMA !!! PIIIFT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.