For en god ordens skyld skal jeg lige oplyse om, at jeg har talt med en medarbejder hos "Flytbilligst.dk" som fortæller, at han vil tilbageføre det beløb til "den sure flyttemand" for, at undgå yderligere problemer i denne sag.
Endvidere ér det juridisk bindende, at sige "ja tak" til et tilbud derinde hvilket var mit egentlige spørgsmål i denne tråd - jeg skulle angiveligt have modtaget en mail med informationer vedrørende dette.
Jeg synes det er stort, af "Flytbilligst.dk" det de gør her, for de kunne jo egentlig være røv ligeglade med, at flyttemanden gerne vil have sine penge som han har betalt firmaet for, at få mine oplysninger, tilbage! Så dét må jeg sige var over alle mine forventninger.
Jeg synes dog, at det godt kunne fremgå lidt mere tydeligt inde på sitet, at aftalen er juridisk bindende idét jeg ikke ser ordene "accepter aftale" som af samme betydning som en juridisk bindende aftale. Omvendt undrer det mig, at man kan indgå en juridisk bindende aftale når man ikke på forhånd er orienteret om, af aftalen ér juridisk bindende men først får en mail omkring dette efter, at man har klikket på "acceper aftale".
Nå men anyway - hatten af for god kundeservice 
Anmeld