hvaf filan gør man?(flaske)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Alberts/

min dreng er 3 mdr/13 uger og han er virelig blevet sværd at give flaske, han hader rent ud sagt din flaske, han vil gerne drikke lidt a kop men det ikk meget. har også prøvet tudekop men det er også minimale mængder han spiser der, hvad gør man, han skulle jo gerne have stillet sin sult, 

han har altid hadet sin flaske, men nu er han helt gal på den,

Hvad gør jeg, vil ikk have min lille mand taber sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

jannebjerre

Alberts/ skriver:

min dreng er 3 mdr/13 uger og han er virelig blevet sværd at give flaske, han hader rent ud sagt din flaske, han vil gerne drikke lidt a kop men det ikk meget. har også prøvet tudekop men det er også minimale mængder han spiser der, hvad gør man, han skulle jo gerne have stillet sin sult, 

han har altid hadet sin flaske, men nu er han helt gal på den,

Hvad gør jeg, vil ikk have min lille mand taber sig

Har du evt prøvet at skifte flaske?? 

Anmeld

2. december 2010

Alberts/

jannebjerre skriver:

Har du evt prøvet at skifte flaske?? 

ja og den jeg har nu er den eneste han vil tage lidt, de andre nægter han fuldstændig

Anmeld

2. december 2010

jannebjerre

Alberts/ skriver:

ja og den jeg har nu er den eneste han vil tage lidt, de andre nægter han fuldstændig

Hvilken bruger du?? Og hvilken mme??

Anmeld

2. december 2010

Alberts/

jannebjerre skriver:

Hvilken bruger du?? Og hvilken mme??

avent,

nan 1 og alomin syrnet om morgen

Anmeld

3. december 2010

serinasmor

det var da rigtig skidt at han sådan slet ikke spiser

har du nogensinde ammet og hvordan gik det?? spørger fordi det kan være at den flaske der ligner en babs(tommy tippii ??) måske var en løsning ..

ellers kan det være han måske når at blive for sulten inden han får mad... så kunne serina i hvert fald godt blive knotten og slet ikke ville samarbejde .. så måske skal han tilbydes halvt så meget dobbelt så mange gange ??

tager han fint på?? ellers er der jo flere herindefra der har fået accept af lægen til at gå igang med grød før normeret tid .. netop pga flaske besvær

håber det løser sig for jer

serinasmor

Anmeld

3. december 2010

B&J

jaaa kan kun sige du ikke er den eneste vi har også haft problemer fra dag 1 med vores dreng og den dumme flaske og vi har også kæmpet helt vildt.... og prøvet af skifte flasker hjalp heller ikke... men det er et løb nogle børn åbenbart bare køre det er mega hårdt men ja men kan jo heller ikke tvinge det i dem.... har du prøvet bare af vente til selv han siger han er sulten...?

Anmeld

3. december 2010

Alberts/

serinasmor skriver:

det var da rigtig skidt at han sådan slet ikke spiser

har du nogensinde ammet og hvordan gik det?? spørger fordi det kan være at den flaske der ligner en babs(tommy tippii ??) måske var en løsning ..

ellers kan det være han måske når at blive for sulten inden han får mad... så kunne serina i hvert fald godt blive knotten og slet ikke ville samarbejde .. så måske skal han tilbydes halvt så meget dobbelt så mange gange ??

tager han fint på?? ellers er der jo flere herindefra der har fået accept af lægen til at gå igang med grød før normeret tid .. netop pga flaske besvær

håber det løser sig for jer

serinasmor

har ammet men min mælk gik væk

men tommy tippi vil han heller ikke,

altså han spiser men det er lidt af en kamp., har prøvet at give ham inden han bliver for sulten, men han er virkelig begyndt at hidse sig meget op og kokser helt,

men skal have sp den 15 men syntes bare det længe at skulle vente på svar, men skal alligevel til lægen tirsdag så kan jeg lige hører hende ad(:

altså intilvidere har han taget fint på.

Anmeld

3. december 2010

Alberts/

B&J skriver:

jaaa kan kun sige du ikke er den eneste vi har også haft problemer fra dag 1 med vores dreng og den dumme flaske og vi har også kæmpet helt vildt.... og prøvet af skifte flasker hjalp heller ikke... men det er et løb nogle børn åbenbart bare køre det er mega hårdt men ja men kan jo heller ikke tvinge det i dem.... har du prøvet bare af vente til selv han siger han er sulten...?

han har altid hadet sin flaske og du det helt gal syntes jeg,

har både prøvet at give ham når han er lidt sulten, mellem sulten og meget sulten lige meget hjælper det, men kan glæde mig med at der kun er 1 måned til han er 4 mdr så han kan få en lille smugle grød og se om det hjælper

Anmeld

3. december 2010

Skouboe

Min SP siger det er meget normalt at flaskebørn begynder at afvise flasken. Begge mine har også gjort det.

Det jeg gjorde var at jeg respekterede når de sagde nej - tilbød dem flasken og hvis de ikke ville have den fjernede jeg den med det samme igen. Prøvede igen 5-10 minutter senere og afviste de den stadig stoppede jeg.

Efter næste lur, hvor jeg så ville give en flaske igen, gentog jeg det hele. Han skal nok spise, hvis han bliver sulten nok

Jeg fik at vide af min SP at det skulle jeg bare fortsætte med i 24 timer, og hvis hun ikke frivilligt havde taget flasken inden da, skulle jeg gå til lægen, for så var der noget fyisisk i vejen.

Min store pige "gav op" efter 18 timer og efter det var der aldrig noget. Jeg blev mere opmærksom på at respektere hendes signaler - hvis hun ikke ville havde den, slap hun - men det var ret sjældent hun afviste flasken efter det.

Den lille var mere kompliceret, for hun VAR faktisk syg, og det har taget nogle måneder at få styr på det, men nu spiser hun normalt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.