Vores søde, julehyggelige under-underbo :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

M&F&C

nutche skriver:

jamen er også helt rørt ved tanken det er jo lige i julens ånd at pakkerne så ikke har været gelt billige.... ja det er jo bare endnu et plus

Det er det nemlig! STOR applaus til vores kære under-underboer

Hehe, det har jeg ikke tænkt over om de er, synes bare indholdet er godt når man tænker på hvad vores datter godt kan lide.

Hun elsker at hoppe - så 1. december fik hun et sjippetov, hun har ENDELIG fået længere hår - så 2. december fik hun fine hårelastikker og hun elsker at male og tegne - så idag fik hun farvekridt Jamen altså, det har jo bare ramt plet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Lone Jakobsen

Malene&Frederikke skriver:

Det er det nemlig! STOR applaus til vores kære under-underboer

Hehe, det har jeg ikke tænkt over om de er, synes bare indholdet er godt når man tænker på hvad vores datter godt kan lide.

Hun elsker at hoppe - så 1. december fik hun et sjippetov, hun har ENDELIG fået længere hår - så 2. december fik hun fine hårelastikker og hun elsker at male og tegne - så idag fik hun farvekridt Jamen altså, det har jo bare ramt plet!

sorry...mig der læste forkert

lyder bare til at de kender din datter rigtigt godt

Anmeld

6. december 2010

Mette+Mathias

M&F skriver:

Hihi ..... hvorfor undre det dig ikke?

Jaaa, det er simpelthen fantastisk .... de højner virkelig julestemningen

Selvfølgelig da fordi jeg også bor i Aalborg *S* - eller næsten da, - i Nørresundby.

Anmeld

6. december 2010

M&F&C

Mette+Mathias skriver:

Selvfølgelig da fordi jeg også bor i Aalborg *S* - eller næsten da, - i Nørresundby.

Nååh, jamen det hører jo under Aalborg kommune, så det er godkendt

Anmeld

7. december 2010

BabyMus

Ej det er da bare så flot. Fedt af dem at de gør det. Og super hyggeligt for Frederikke at hun kan få en gave hver dag. Og rigtig god idé at give dem sådan en lækker kurv ned tæt på jul. Det er bare super. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.