Hvor fremkalder i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Bom

Ja hvor fremkalder i jeres billeder???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

MissGeoh

www.foto.com

Anmeld

2. december 2010

Mira0911

Tulle Mus skriver:

extrafilm.dk

Anmeld

2. december 2010

elluL

Foto.com Jeg har lige bestilt næsten 1000 billeder til 200 og noget. Og så plus forsendelse, så det blev 350. Tror jeg det var. De første 500 billeder koster 0,49 kr og fra billede nummer 501-1000 koster hvert billede kun 0,01 kr. Så det virkelig billigt :-D

Anmeld

2. december 2010

Kløver

Tulle Mus skriver:

Photocare, og det er rigtig fin kvalitet, jeg gør dog et eller andet forkert, da halvdelen af billeder på en måde bliver beskåret så der nogle gnage mangler noget af hovedet feks, så skal lige have hørt dem ad hvad jeg gør forkert Men billederne er gode og i super kvalitet og kan bestilles direkte over nettet, og så kan man selv vælge om de skal sendes, eller man vil hente dem i butikken

Anmeld

2. december 2010

Ryberg

Lulle. skriver:

Foto.com Jeg har lige bestilt næsten 1000 billeder til 200 og noget. Og så plus forsendelse, så det blev 350. Tror jeg det var. De første 500 billeder koster 0,49 kr og fra billede nummer 501-1000 koster hvert billede kun 0,01 kr. Så det virkelig billigt :-D

Jeg har bestilt en enkelt gang fra foto.com .. og var tilfreds med pris osv... men på ALLE mine billeder var der en hvid kant ude i hver side.... den skulle jeg sidde og klippe af bagefter..

er det standard hos dem? eller hvorfor har jeg fået den på.. ved du det?

jeg sad og klippede kanter af 500 billeder... absolut kedeligt...

Anmeld

2. december 2010

elluL

KittyGirl skriver:

Jeg har bestilt en enkelt gang fra foto.com .. og var tilfreds med pris osv... men på ALLE mine billeder var der en hvid kant ude i hver side.... den skulle jeg sidde og klippe af bagefter..

er det standard hos dem? eller hvorfor har jeg fået den på.. ved du det?

jeg sad og klippede kanter af 500 billeder... absolut kedeligt...

Det er der på de fleste sider du bestiller billeder fra. Det kommer an på hvilken størrelse billeder du bestiller. Jeg har bestilt 10x15. Og der ku jeg også vælge med hvid kant eller hvor den bare justeret det selv. Men så synes jeg noget af billedet blev fjernet, ligesom der er en anden der skriver om en anden side. Men ellers har jeg nemlig ikke lige fundet ud af hva man gør. Men ja kedeligt at sidde og klippe de kanter af. Ku man godt undvære :-)

Anmeld

2. december 2010

dorthemus

2. december 2010

saxa

Herhjemme Og her da jeg skulle lave julekort fik jeg det gjort på expert.dk (gjorde jeg også sidste år)

Anmeld

2. december 2010

Vingummien

photocare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.