Må jeres børn drikke kaffe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Lullaby

Dinna88 skriver:

Så sidder man lige sådan en torsdag aften og venter på julekalender/keder sig over en spansk aflevering med en kop kaffe.

Jeg kom til at tænke på at da jeg var yngre (over 10 år) ville jeg meget gerne have kaffe, men jeg måtte maks. drikke en halv kop en sjælden gang i mellem, fordi min mor mente det slog ret hårdt i maven. Men hvad med hjemme ved jer, må jeres børn drikke kaffe og hvor gamle er de? Jeg synes det er ret interessant.

Izabella og Yazmin må begge smage. Dvs en teskefuld. De er henholdsvis 3 og 5.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Kløver

Dinna88 skriver:

Så sidder man lige sådan en torsdag aften og venter på julekalender/keder sig over en spansk aflevering med en kop kaffe.

Jeg kom til at tænke på at da jeg var yngre (over 10 år) ville jeg meget gerne have kaffe, men jeg måtte maks. drikke en halv kop en sjælden gang i mellem, fordi min mor mente det slog ret hårdt i maven. Men hvad med hjemme ved jer, må jeres børn drikke kaffe og hvor gamle er de? Jeg synes det er ret interessant.

hmm ja har aldrig rigtig drukket kaffe, ved min kæreste har drukket kaffe hver dag, siden han var 12, hos os fik vi the, og har jeg da fået så længe jeg kan mindes

Anmeld

2. december 2010

saxa

Dinna88 skriver:

Øhh.. Det har jeg faktisk ikke tænkt på.. Tror ikke jeg vil give dem det - men måske lade dem smage om maaange år.. Hvis de selv spørger.. Hehe.. Har aldrig selv drukket kaffe som barn - men lærte det rimelig hurtigt da jeg mødte min nuværende husbonni (16år gammel) da hans familie er en rigtig "kaffe-familie" - det er min egen familie nu også... Har desuden en fætter der altid fik kaffe med resten af familien fra han var 6-7år, og det var med masser af sukker og mælk..

Anmeld

2. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, her bliver der ikke serveret kaffe og der bliver sagt nej når de vil smage - men de har da fået lov til, at smage en lille tår

Kaffe er kun for voksne

Anmeld

2. december 2010

SaNiNa

Nicklas er meget intersseret i kaffe kopper og gør som om han vil drikke af dem, men når man så tilbyder ham det flytter han hovede og siger neeej.

Han har smagt det en gang

Det samme sker ved danskvand jeg har sådan en sodastream og den bruger vi rigtig meget han vil rigtig gerne smage men han kan bare ikke fordrage brusen så der går nok længe før han begynder at drikke sodavand

Anmeld

2. december 2010

TbCp

Jeg begyndte først at drikke kaffe da jeg gik på pædagog sem. Det hører ligesom med til uddannelsen ik Som barn fik jeg sommetider lov at dyppe en sukkerknald i kaffen, så det var så meget kaffe jeg fik.Er godt nok overrasket over at så mange har eller kender nogle som har drukket kaffe fra 4-5-6 års alderen.

Anmeld

2. december 2010

saxa

TbCp skriver:

Jeg begyndte først at drikke kaffe da jeg gik på pædagog sem. Det hører ligesom med til uddannelsen ik Som barn fik jeg sommetider lov at dyppe en sukkerknald i kaffen, så det var så meget kaffe jeg fik.Er godt nok overrasket over at så mange har eller kender nogle som har drukket kaffe fra 4-5-6 års alderen.

Jah da - Gokker SKAL da drikke kaffe Hehe...

Anmeld

2. december 2010

Zafir

Altså hverken Tom eller jeg drikker kaffe, så det er ikke noget de bliver præsenteret for hjemme

Anmeld

2. december 2010

TbCp

saxi skriver:

Jah da - Gokker SKAL da drikke kaffe Hehe...

Ja det skal de nemlig Eller urte-te Men jeg holder mig til kaffen

Anmeld

2. december 2010

Chamomile

Celina må godt få kaffe, selvfølgelig bare i begrænsede mængder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.