Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
åh hvor er det betænksomt og kærligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Må lige dele med jer. Tuder for vildt, Har lige fundet en buket ude på tøretrumleren fra et bud... Min mand er bare så skøn... Han sendte blomster idag, med et kort med denne tekst: Til min seje, elskede, lækre, frække kone. Du gør så meget for at vi bliver forældre. Jeg beundrer dig for hvert stik, pust og undersøgelser/behandlinger du gennemgår. Jeg er så stolt og taknemmelig for at være din. Jeg elsker dig, nu og for altid. Møz Per Hold da op, nu kan de hele bare komme an...
Må lige dele med jer. Tuder for vildt, Har lige fundet en buket ude på tøretrumleren fra et bud... Min mand er bare så skøn... Han sendte blomster idag, med et kort med denne tekst: Til min seje, elskede, lækre, frække kone. Du gør så meget for at vi bliver forældre. Jeg beundrer dig for hvert stik, pust og undersøgelser/behandlinger du gennemgår. Jeg er så stolt og taknemmelig for at være din. Jeg elsker dig, nu og for altid. Møz Per
Hold da op, nu kan de hele bare komme an...
hejsa søde
hold da op en dejlig mand du her
min mand være også sød i dag skriv en sms til mig at han elsker mig højt og han skriv at jeg være han smukke dejlig kone som vil gør alt for vi kan få en lille en i arm så jeg og han kan være så sød og han vil godt tage når af alle det ting så jeg her nu tak min elsker mand
Åhh, hvor lyder det dejligt Det er godt, at vi har nogle skønne mænd bag os i en svær periode
Nårhhhh hvor er han da bare dejlig!!!
1000 tak alle sammen!! Ja jeg er verdens heldigste kvinde!! Glæder mig sådan til at blive forældre...
åh hvor dejligt, håber snart det bliver hele besværet værd, og i får de ønskede 2 streger
Sikke dog en vidunderlig mand du har dig dér!! Kan godt forstå, at du blev rørt Jeg blev sgu også lidt rørt, da jeg læste dit indlæg
Dejligt med en mand der forstår og værdsætter hvad man går igennem, for at gøre ham til far
årrh hvor er han sødDejlig mand.Så kan man lige klage nogle uger mere. SKØNT og alt hvad jeg kan
fik da helt kuldegysning!!!!! super skøn mand du har dig der
Hvor er han bare sød
Marianne
www.stjerneleg.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128