Hvad kan det være???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Mullefisen2011

Sorry den lidt dumme overskrift og de mange spørgsmål jeg har om min krop nu.. Men..

Igår var jeg mega oppustet det meste af dagen, men så da vi skulle til at gå i seng, blev jeg sådan dårlig.. Jeg fik kvalme og lidt opkast fornemmelse (Som jeg aldrig har) og da jeg lå i sengen var jeg virkelig øm i underlivet, har hovedpine og så blev jeg virkelig svimmel.. Blev egentlig ret ked og bekymret..

Idag er jeg stadig øm i underlivet og det niver og trykker når jeg (undskyld) er på toilettet, og nu prikker det i underlivet og har hovedpine og mega søvnig..

Hvad kan det være? sådan har jeg ikke haft det de andre dage ..  Håber i kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Miia90

Jeg vil bare gerne give dig en krammer

jeg ved desværre ikk hva det kan være  håber der er nogen kloge hoveder som kan hjælpe dig

Anmeld

2. december 2010

Faith

Hmm kan du være gravid??? Var det noget med at du var blevet insimineret?

Anmeld

2. december 2010

Mullefisen2011

Miia90 skriver:

Jeg vil bare gerne give dig en krammer

jeg ved desværre ikk hva det kan være  håber der er nogen kloge hoveder som kan hjælpe dig

Tak søde  Håber også nogen kan hjælpe..

Anmeld

2. december 2010

Mullefisen2011

smillaluna skriver:

Hmm kan du være gravid??? Var det noget med at du var blevet insimineret?

Åhr sorry.. blev insimineret i lørdags.. Så håber jo på at blive gravid men ja intet er vel sikkert.. det er vel for tidligt  Men undrer mig bare over at jeg blev så dårlig og det stikker, niver og svier nu..

Anmeld

2. december 2010

Faith

Mullepigen86 skriver:

Åhr sorry.. blev insimineret i lørdags.. Så håber jo på at blive gravid men ja intet er vel sikkert.. det er vel for tidligt  Men undrer mig bare over at jeg blev så dårlig og det stikker, niver og svier nu..

Altså nu vil jeg ikke gøre dig helt rundt på gulvet..... Men det niver og stikker når ægget sætter sig fast. Det gjorde det på mig, og har hørt det fra mange andre osse. Og ægget sætter sig vidst nok fast på 5. eller 6. dagen.

Men nu må du ikke flippe fuldstændig vel, for jeg har jo intet at basere det på

Anmeld

2. december 2010

Mullefisen2011

smillaluna skriver:

Altså nu vil jeg ikke gøre dig helt rundt på gulvet..... Men det niver og stikker når ægget sætter sig fast. Det gjorde det på mig, og har hørt det fra mange andre osse. Og ægget sætter sig vidst nok fast på 5. eller 6. dagen.

Men nu må du ikke flippe fuldstændig vel, for jeg har jo intet at basere det på

Havde egentlig godt selv læst det.. men det har nivet og stikket alle dagene så var lidt i tvivl om det hele.. og det niver mest i æggestokkene agtigt.. ved ikke om det skal nive sådan.. og så er jeg bare øm og får sådan nogle jag i hele underlivet..

Men tør ikke tro på noget

Anmeld

2. december 2010

Lisbeth1985

Det kunne da godt lyde som tegn på en graviditet, men det kan jo også bare være spændinger ovenpå behandlingen?! Jeg håber, at du kommer igennem dagene til testdag

Anmeld

2. december 2010

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Det kunne da godt lyde som tegn på en graviditet, men det kan jo også bare være spændinger ovenpå behandlingen?! Jeg håber, at du kommer igennem dagene til testdag

Tak søde Lisbeth.. Lyder jo godt, men tør ikke håbe.. havde graviditetstegn næsten hver gang vi forsøgte selv dengang og der kunne jeg jo slet ikke blive gravid.. så tør ikke tro og håbe for meget.. Men vil stadig håbe

Anmeld

2. december 2010

Lisbeth1985

Mullepigen86 skriver:

Tak søde Lisbeth.. Lyder jo godt, men tør ikke håbe.. havde graviditetstegn næsten hver gang vi forsøgte selv dengang og der kunne jeg jo slet ikke blive gravid.. så tør ikke tro og håbe for meget.. Men vil stadig håbe

Vi bliver nødt til at blive ved med at håbe - selvom vi risikerer en kæmpe skuffelse (igen igen igen)!! Det SKAL nok lykkes for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.