billig barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Anitta J

http://nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=1447&pf%5Fid=6067254hejsa faldt lige over denne barnevogn fra nettorvet, og tænkte at jeg da lige måtte dele med jer, da jeg synes den ser fin ud, og så jo også er ret billigt fortsat god aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Jyden

Vi har haft netop sådan en, og selvom den er billig er den altså ikke pengene værd.

Den var tung og uhandy at køre med, hjulene tabte luft i løbet af få dage og så knirkede den lige meget hvad vi gjorde.

Vi skiftede den hurtigt ud og gav den til nogen, der ikke havde råd til en barnevogn. Så ja, den er jo bedre end ingen barnevogn.

Anmeld

3. december 2010

Anitta J

Jyden skriver:

Vi har haft netop sådan en, og selvom den er billig er den altså ikke pengene værd.

Den var tung og uhandy at køre med, hjulene tabte luft i løbet af få dage og så knirkede den lige meget hvad vi gjorde.

Vi skiftede den hurtigt ud og gav den til nogen, der ikke havde råd til en barnevogn. Så ja, den er jo bedre end ingen barnevogn.

nåp okay, ja udseenet kan nemt snyde.. så sletter jeg den bare igen, ingen grund til at reklamere for noget der ik fungere optimalt.. synes bare den så, så fin ud, og så oven ikøbet billig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.