Den ultimative dåbsgave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. december 2010

JustinsMoar

Hej piger..

Jeg er temmelig ny herinde, så dette er faktisk det allerførste indlæg jeg laver ... Wuhuu

Nå, sagen er den. Vi har en god kammerat som blev far til en lille dreng i august 2009. Vi blev inviteret til barnedåb  i November '09 - men da vi kæmpede med div. ting omkring vores egen søn som er født i okt. '09 - kunne vi desværre ikke tage med. Men en gave skulle han altså have... Desværre har vi fået slået det helt hen, og de har stadig ikke fået nogen gave!

De har nu fået endnu en lille dreng og vi er inviteret til dåb i feb.
- Vi takker ja, til at komme og har så tænkt os at give begge drenge gave!

- Men nu er den store dreng jo blevet i år, så hvad skal man give ham? Og hvad skal man give den lille??

Har i nogle gode ideer, så hit med dem..

Knus Maiken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Dinna88

JustinsMor skriver:

Hej piger..

Jeg er temmelig ny herinde, så dette er faktisk det allerførste indlæg jeg laver ... Wuhuu

Nå, sagen er den. Vi har en god kammerat som blev far til en lille dreng i august 2009. Vi blev inviteret til barnedåb  i November '09 - men da vi kæmpede med div. ting omkring vores egen søn som er født i okt. '09 - kunne vi desværre ikke tage med. Men en gave skulle han altså have... Desværre har vi fået slået det helt hen, og de har stadig ikke fået nogen gave!

- Men nu er den store dreng jo blevet i år, så hvad skal man give ham? Og hvad skal man give den lille??

Knus Maiken

Hvad med at give ham noget der er godt for udviklingen? Altså, noget hvor han skal koncentrere sig, løse ting og sådan. 

http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://www.gamleskole.dk/images/Molekylet-J105.jpg&imgrefurl=http://www.gamleskole.dk/shop/molekylet-legetoej-online-659p.html&usg=__vHt7v_Wc7L7x-8VwJGq_DYyQPTk=&h=250&w=250&sz=69&hl=da&start=0&sig2=FjkqXLzj7wqCWRgJYd6LUA&zoom=0&tbnid=BgKITJFe1mvIeM:&tbnh=111&tbnw=111&ei=QN_3TIrHLs_wsgbgnoDaCA&prev=/images%3Fq%3Dmolekyle%2Bleget%25C3%25B8j%26um%3D1%26hl%3Dda%26sa%3DN%26biw%3D1138%26bih%3D544%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=166&vpy=125&dur=76&hovh=111&hovw=111&tx=103&ty=43&oei=QN_3TIrHLs_wsgbgnoDaCA&esq=1&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:0,s:0

F.eks. sådan en! Eller en gåvogn eller noget.

Anmeld

2. december 2010

Malthesmoar

Hej piger..

Knus Maiken

" />Måske her er noget du ka bruge:

www.personligebamser.dk

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.