Anne85 skriver:
Så bekymrer jeg mig igen 
Min datter er bare ikke pjattet med det mælke halløj - amningen gik i stykker for et par uger siden og vi måtte over på flaske - men heller ikke den gider hun. Nej nej... mad med ske er det eneste der dur. Så nu er hun allerede oppe på 2 skemåltider dagligt. MEN jeg synes jo overhovedet ikke hun får noget mælk ved siden af. Ofte tager hun kun 75 ml og afviser så flasken. Når de fleste dage op på 6-700 ml i alt - men det er KUN fordi hun spiser godt om natten (kl 20, 23 og ca. 4).
Hun er glad og tilfreds - har dog temmelig hård afføring.
Skrev en mail til min sundhedsplejerske idag - som mente at det var helt fint da hun anbefaler 1/2 til 3/4 liter om dagen ved to skemåltider. Hun rådede mig til at give lidt vand mellem måltiderne for at gøre afføringen mere lind - men hvordan hulen får jeg det i hende - flasken er hun jo ikke fan af og det med kop er altså lidt svært endnu.
Nå men hvor meget mælk får/fik jeres børn da de var oppe på to skemåltider om dagen??
Min datter er 7 måneder nu. Hun fik bestemt ikke mere end din datter får nu. (Jeg stoppede med at amme da hun var 5 måneder, fordi hun ikke gad mere.) Hun er heller ikke vild med flaske og er rigtig svær at få til at tage den, med mindre det er om aftenen/natten hvor hun er døsig og træt.
Nu, hvor hun er 7 måneder kæmper vi med at få over 200-300 ML i hende. hun nægter andet end 1 flaske i døgnet. Så jeg synes altså din pige gør det godt, især når hun tager 2 x grød også. 
Laver du ikke også hendes grød på MME, så hun får noget derigennem?
Anmeld