opgir snart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Anonym trådstarter

Kan det for fanden snart blive værre ...???

Blev jo forladt af mit barns far for noget tid siden og fik det rigtig skidt. Kæmper med den forbanede økonomi og for at få tingene til at hænge sammen.
Har så været på kommunen og søge boligsikring, børnepenge osv.
Har os søgt om julehjælp men har ingen svar fået endnu.

Nu har jeg så fundet ud af jeg først får boligsikring i januar, dvs ingen julegaver til mine børn.
Nøj det piner mig og jeg bestiller ik andet end at græde. Aner ikke hvad jeg ska gøre... Har alle 3 børn juleaften men det er slet slet ikke sjovt lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

B&J

Hej jeg ved ham du er og jeg vil lige jeg er så ked af det på dine vejne og ville ønske jeg kunne hjælpe dig men desværre sidder vi heller ikke så godt i det.... men tænker på søde om du ikke kunne få lidt til juleaften af børnes far??? måske en mulighed

og håber virkelig det julehjælp går igennem så alt kan være godt for jer alle sammen KÆMPE KRAMMER TIL DIG

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hej jeg ved ham du er og jeg vil lige jeg er så ked af det på dine vejne og ville ønske jeg kunne hjælpe dig men desværre sidder vi heller ikke så godt i det.... men tænker på søde om du ikke kunne få lidt til juleaften af børnes far??? måske en mulighed

og håber virkelig det julehjælp går igennem så alt kan være godt for jer alle sammen KÆMPE KRAMMER TIL DIG

Nej kan jeg ikke... har prøvet, men nix ingen hjælp at hente...

Anmeld

2. december 2010

SoffiLine

Nu ved jeg tilfældigvis hvem du er og du ved du bare kan ringe eller skrive 

Jeg ved i nok skal få en glædelig jul, trods alt 

Anmeld

2. december 2010

B&J

Anonym skriver:

Nej kan jeg ikke... har prøvet, men nix ingen hjælp at hente...

åhh øvøvøv søde sådan noget forbandet lort

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

SoffiLine skriver:

Nu ved jeg tilfældigvis hvem du er og du ved du bare kan ringe eller skrive 

Jeg ved i nok skal få en glædelig jul, trods alt 

Tak søde... Nej det sku ik sjovt...

Anmeld

2. december 2010

Ellim

Øv det lyder da godt nok ikke særlig sjovt!!

Men da jeg var lille 3 og min lillebror 1 år - forlod min far os alle med ingen ting.. Den jul vi havde det år var simpelthen alligevel den bedste jul i hele mit liv.. Vi hygget os bare vildt meget, tegnet - så tegnefilm (bare alt det gode jule tv der er) spiste popkorn osv..

Min mor havde bare købt en lille gave til os, men så fik vi jo af bedsteforældre os.. Så vi mærket intet til at der ikke var styr på økonomien og at mor var ked af det.. -> bare der var tegnefilm

Ej ville bare fortælle dig at det da nok skal blive en god jul for jer..

Anmeld

2. december 2010

Ryberg

Ellim skriver:

Øv det lyder da godt nok ikke særlig sjovt!!

Men da jeg var lille 3 og min lillebror 1 år - forlod min far os alle med ingen ting.. Den jul vi havde det år var simpelthen alligevel den bedste jul i hele mit liv.. Vi hygget os bare vildt meget, tegnet - så tegnefilm (bare alt det gode jule tv der er) spiste popkorn osv..

Min mor havde bare købt en lille gave til os, men så fik vi jo af bedsteforældre os.. Så vi mærket intet til at der ikke var styr på økonomien og at mor var ked af det.. -> bare der var tegnefilm

Ej ville bare fortælle dig at det da nok skal blive en god jul for jer..

Man skal netop huske, at børnene jo bare skal hygge sig, der behøver det jo ikke at gå op i gaver...

Nu ved jeg ikke hvor gamle de er... men man kan f.eks. gå ind på fætter BRs hjemmeside og vælge pris og hvilket køn man har som barn så finder den nogle muligheder....

man kan f.eks. få modellervoks til 20 kr... Det kan man altså få noget sjov ud af

Men nej det er ikke sjovt... og kender godt det at være presset med økonomien... og håber for dig, at trods alt, i formår at få en rigtig dejlig jul!!!

Anmeld

2. december 2010

henh01

kan ikke lige finde tråden, men der er en tråd herinde der hedder "julehjælp fra brugere" hvor folk forære ting væk, måske du kunne noget der? Penge skal ikke afgøre om man har det godt, men derimod den kærlighed er omringet af

Anmeld

2. december 2010

Snefnug1984

kan ikke lige finde tråden, men der er en tråd herinde der hedder "julehjælp fra brugere" hvor folk forære ting væk, måske du kunne noget der? Penge skal ikke afgøre om man har det godt, men derimod den kærlighed er omringet af

Der er vidst givet en del til trådstarter via den debat allerede...

Hvorfor får du ikke din boligsikring nu her? Det foregår jo automatisk, så forstår ik hvorfor du skal til at søge det ? Den bliver jo automatisk reguleret næste år efter din indkomst osv. i 2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.