Sp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. december 2010

lisesp83

Hej..

Min sp kommer sidste gang her den 16 dec, hvor Julie lige knap er 8 mdr. Der skal hun have foretaget en Boel (staves) test.

Er der nogle der kan fortælle hvad den konkret går ud på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Diana...

Nope det kan jeg ikke det er ikke noget man bruger i vores kommune. 

Men mener det er noget med at de skal kikke efter en ting og lystre på en lyd eller noget men jeg er langt fra sikker. 

Knus Diana

Anmeld

2. december 2010

lisesp83

Diana... skriver:

Nope det kan jeg ikke det er ikke noget man bruger i vores kommune. 

Men mener det er noget med at de skal kikke efter en ting og lystre på en lyd eller noget men jeg er langt fra sikker. 

Knus Diana

Jeg troede man brugte det alle steder, der kan man bare se

Jeg er nemlig heller ikke helt sikker. Men det er nok noget med lyde, syn osv

Anmeld

2. december 2010

Lone Jakobsen

ufatteligt at de stadig bruger en metode der er så forældet.

det er en form for høreprøve hvor sp. sidder med klokker og lign. for at se om baby reagere som forventet på lydende.

troede de stoppede med den da de begyndte at hørescreene spædbørn, men åbenbart ikke

Anmeld

2. december 2010

Sjl-msl-Mkl

De har et papir de går ud fra, spørger mor om barnet kan det og det... Klikke lyde og noget se et eller andet. Det var i hvert fald det min SP gjorde med min datter..

Anmeld

2. december 2010

lisesp83

nutche skriver:

ufatteligt at de stadig bruger en metode der er så forældet.

det er en form for høreprøve hvor sp. sidder med klokker og lign. for at se om baby reagere som forventet på lydende.

troede de stoppede med den da de begyndte at hørescreene spædbørn, men åbenbart ikke

Da sp var her for 2 mdr siden, viste hun mig de kugler, som hun havde i en lille kasse. Jeg aner ikke hvad det går ud på. Men her gør de det åbenbart stadig.

Anmeld

2. december 2010

lisesp83

DatterMalou skriver:

De har et papir de går ud fra, spørger mor om barnet kan det og det... Klikke lyde og noget se et eller andet. Det var i hvert fald det min SP gjorde med min datter..

Ok, er lidt spændt på, at se hvad det er for noget.

Tak for svar

Anmeld

2. december 2010

Lone Jakobsen

lisesp83 skriver:

Da sp var her for 2 mdr siden, viste hun mig de kugler, som hun havde i en lille kasse. Jeg aner ikke hvad det går ud på. Men her gør de det åbenbart stadig.

hmm her bruger de den ikke mere. for resultatet var slet ikke præcist nok fandt de ud af.

Anmeld

2. december 2010

Diana...

lisesp83 skriver:

Jeg troede man brugte det alle steder, der kan man bare se

Jeg er nemlig heller ikke helt sikker. Men det er nok noget med lyde, syn osv

Nej der er flere kommuner der har afskaffet det, da det jo ikke fortæller noget præcis. 

Anmeld

2. december 2010

lisesp83

nutche skriver:

hmm her bruger de den ikke mere. for resultatet var slet ikke præcist nok fandt de ud af.

Sjovt de så ikke dropper det alle steder.

Det virker sku også lidt gammedaws.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.