Brød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

lisesp83

Tullemor skriver:

Pitabrød er også et hit her ud over det normale rugbrød med kerner/kartoffel.

Ovenpå er storfavoritten leverpostej. Smørreost kan også bruges. banan madder er også et stort hit her.

Ellers kan rugfler, de små rugbrød på frost, også være godt for bisserne.

Tak

Vi er kun på 2 dag med brød, så det er helt nyt. Hun kvapser noget i det, hvis det jeg putter på er for groft.

Og hun har ingen bisser endnu. .. Men hun gumler fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

lisesp83

Lone H. skriver:

Det er faktisk min sp der sagde jeg skulle det fordi Julie Tygger på ALT og hvis det er for nem og tygge så sluger hun det bare og får det i den gale hals

Ahh på den måde, ok..

Min sp kommer her den 16 dec, så kunne jeg jo spørge hende

Anmeld

2. december 2010

LRJ

lisesp83 skriver:

Ahh på den måde, ok..

Min sp kommer her den 16 dec, så kunne jeg jo spørge hende

Ja

Anmeld

2. december 2010

Dinna88

lisesp83 skriver:

Er der andet brød udover lyst bondebrød, som er godt, når man næsten lige er begyndt at spise brød?

Som også er uden kerner..

Og hvad er godt at putte på brødet?

Hvis du mangler ting til at putte på brødet kan du prøve at gå i en helse/vegetar forretning. De har ofte mange forskellige pateer og postejer. Og de er som oftest ret holdbare, dem jeg plejer at købe kan holde en måned efter låget er taget af tuben

Anmeld

2. december 2010

Dinna88

lisesp83 skriver:

Er der andet brød udover lyst bondebrød, som er godt, når man næsten lige er begyndt at spise brød?

Som også er uden kerner..

Og hvad er godt at putte på brødet?

Hvis du mangler ting til at putte på brødet kan du prøve at gå i en helse/vegetar forretning. De har ofte mange forskellige pateer og postejer. Og de er som oftest ret holdbare, dem jeg plejer at købe kan holde en måned efter låget er taget af tuben

Anmeld

2. december 2010

lisesp83

Dinna88 skriver:

Mange tak

Det er da forsøget værd. .. Og det med holdbarhedsdatoen er egentlig rart, for ellers får man tit ikke spist det.

Anmeld

2. december 2010

Dinna88

lisesp83 skriver:

Mange tak

Det er da forsøget værd. .. Og det med holdbarhedsdatoen er egentlig rart, for ellers får man tit ikke spist det.

Det var så lidt (: Der er også sandwich creme og bønnepostej nutana.  (Og nøddepostej, men min søster sagde lige her den anden dag at de ikke må få det når de er under 1 år..)

Og ja, det med holdbarhedsdatoen er nemlig dejligt! (Nu spiser jeg det selv, men når jeg er kun er en person om det, så er det altså godt at det kan holde lidt længere end andet pålæg) 

Anmeld

2. december 2010

lisesp83

Dinna88 skriver:

Det var så lidt (: Der er også sandwich creme og bønnepostej nutana.  (Og nøddepostej, men min søster sagde lige her den anden dag at de ikke må få det når de er under 1 år..)

Og ja, det med holdbarhedsdatoen er nemlig dejligt! (Nu spiser jeg det selv, men når jeg er kun er en person om det, så er det altså godt at det kan holde lidt længere end andet pålæg) 

Ahh okay, Julie er kun 7 mdr, så må hellere kigge efter hvad jeg køber.

Anmeld

2. december 2010

Dot D

Ej tak, det var da en god idé, det havde jeg ikke lige tænkt på.

Ja, æg er mildt i smagen og mayoen får det til at hænge fast på brøddet

Anmeld

2. december 2010

Dinna88

lisesp83 skriver:

Ahh okay, Julie er kun 7 mdr, så må hellere kigge efter hvad jeg køber.

Ja Har du overvejet bare at blende alm. mad og smøre på? Det smager jo også af en masse. Eller er hun for lille til det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.