Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger!
Se lige den her:
http://www.bt.dk/krimi/foraeldre-straffes-ruskevold-mod-baby
Syntes det er så forfærdeligt!
Syntes samtidig at straffen, virker lidt lad (ja ved ikke hvad jeg ellers skal sige) når Datteren muligvis skal være hos forældrene under afsoningen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneP skriver: Hej piger! Se lige den her: http://www.bt.dk/krimi/foraeldre-straffes-ruskevold-mod-baby Syntes det er så forfærdeligt! Syntes samtidig at straffen, virker lidt lad (ja ved ikke hvad jeg ellers skal sige) når Datteren muligvis skal være hos forældrene under afsoningen!
Er dybt rystet over sådan en udtagelse... Håber de ender med at komme frem til at datteren skal anbringes hos en plejefamilie! Kan slet ikke se det er datterens tarv at blive hos forældrene.... Det er frygtelig!
Helt enig, det er sq da en underlig straf at give
LouiseNielsen skriver: Er dybt rystet over sådan en udtagelse... Håber de ender med at komme frem til at datteren skal anbringes hos en plejefamilie! Kan slet ikke se det er datterens tarv at blive hos forældrene.... Det er frygtelig!
Ja man får helt ondt i mavsen!!! Og specielt når dn psykolgiske undersøgelse påpeger at der er mulighed for at moderen kan gører det igen!
kan det være datteren der har gjort det og de dækker over datteren ??
AnneP skriver: Ja man får helt ondt i mavsen!!! Og specielt når dn psykolgiske undersøgelse påpeger at der er mulighed for at moderen kan gører det igen!
Lige præcis... Åhh får helt ondt i hjertet!
Buito skriver: Helt enig, det er sq da en underlig straf at give
Altså jeg syntes det er fantastisk at de har fulgt anklagerens bud om strafudmålingen, men at datteren muligvis skal være der.... det syntes jeg er så mærkeligt!
Maise skriver: kan det være datteren der har gjort det og de dækker over datteren ??
Så vidt jeg kan læse mig til er der kun den ene datter, men de siger at det er en veninde, sm der skulle passe datteren, der har gjort det...
AnneP skriver: Så vidt jeg kan læse mig til er der kun den ene datter, men de siger at det er en veninde, sm der skulle passe datteren, der har gjort det...
Læser det også som om der kun er 1 datter og veninde som skulle ha gjort det.
hmmm uhyggeligt, forstår ikke at begge er med på den. at i det mindste ikke en af dem tænker det er forkert at gøre. det er simpelhen det jeg ikke forstår.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128