Lykkelig, så lykkelig jeg ikke kan stoppe med at tude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vi har haft problemer med vores ene nabo og har derfor søgt en anden lejlighed. Da vi så fik tilbudt en der bare matchede så perfekt med ALT sagde banken alligevel nej, på trods af de forinden havde sagt at hvis det blev en billigere husleje ville de hjælpe.

Puha det var hårdt at skulle sige nej og sætte hele søgningen på standby da banken bare lukkede kassen på den måde.

MEN ind kom redningen: Svigerfar, han kunne hjælpe os med indskuddet.

Så idag for lidt siden ahr jeg lige haft ringet til dem der har vores drømmelejlighed for i et lille spinkelt håb at høre om lejligheden stadig var fri.

Det var den!!!!!

Jeg begyndte bare at tude da hun sagde den var vores hvis vi sagde ja, endte med kæresten måtte overtage mobilen og jeg sidder stadig og ryster og småsnøfter lidt..

Mine kinder er begyndt at gøre ondt af at smile så meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Sujan

Tillykke med lejligheden.. Håber i får det helt fantastisk i den nye bolig

Anmeld

3. december 2010

Wampires

Mange tak Regner vi med at gøre...

det er ikke bare lejligheden i sig selv der er super...

Området er perfekt for en fremtid sammen også hvis der kommer flere til familien på et tidspunkt... Vi har begge familie indenfor max 40 mins kørsel, vi har vores bedste ven boende i samme by...

Det ville give os mulighed for at bruge de kontakter vi har med familie og venner til at evt. finde job og ellers få sat gang i at samle kontakter der måske kan hjælpe en videre...

Mindre i husleje og pga isoleringen ender vi med en varme+el regning på ca. 1/3 del af hvad vi betaler lige nu sammenlagt for begge.

Så mulighed for opsparing m.v. lige pludselig  Bliver dejligt med lidt mere luft i økonomien...

Anmeld

3. december 2010

Shibby

kanon

Din svigerfaR fortjener en stor krammer

Tillykke med jeres nye hjem

Anmeld

3. december 2010

Den lykkelige

Wampires skriver:

Vi har haft problemer med vores ene nabo og har derfor søgt en anden lejlighed. Da vi så fik tilbudt en der bare matchede så perfekt med ALT sagde banken alligevel nej, på trods af de forinden havde sagt at hvis det blev en billigere husleje ville de hjælpe.

Puha det var hårdt at skulle sige nej og sætte hele søgningen på standby da banken bare lukkede kassen på den måde.

MEN ind kom redningen: Svigerfar, han kunne hjælpe os med indskuddet.

Så idag for lidt siden ahr jeg lige haft ringet til dem der har vores drømmelejlighed for i et lille spinkelt håb at høre om lejligheden stadig var fri.

Det var den!!!!!

Jeg begyndte bare at tude da hun sagde den var vores hvis vi sagde ja, endte med kæresten måtte overtage mobilen og jeg sidder stadig og ryster og småsnøfter lidt..

Mine kinder er begyndt at gøre ondt af at smile så meget...

Årh hvor skønt..  Så dejligt når tingene lykkedes.. STORT TILLYKKE !!!

Anmeld

9. december 2010

Wampires

og så blev det alligevel ikke til noget

Vi havde forstået det anderledes med indskuddet så vi troede det var 4 mdr. forudbetaling vi lagde men det var kun 1 mdr. forud og så de 3 andre mdr. var til når man fraflyttede igen så man ikke skulle betale husleje i opsigelsesperioden.

*SUK* hvorfor havde jeg dog regnet med at noget godt skulle ske for os....

Anmeld

9. januar 2011

Mumto3

Åh, det er godt nok et gammelt indlæg men jeg tænker alligvel: BLev det slet ikke til noget? Hvis svigerfar ville låne jer pengene, så betyder det vel ikke så meget om de 4mdr husleje var til nu eller til senere? -og hvis I overnikøbet kommer til at sidde billigere så kunne I måske spare op og betale svigerfar pengene tilbage.

Nå, men det kan være det hele er historie nu....eller at I fik lejligheden alligvel.

Anmeld

9. januar 2011

Wampires

Mumto3 skriver:

Åh, det er godt nok et gammelt indlæg men jeg tænker alligvel: BLev det slet ikke til noget? Hvis svigerfar ville låne jer pengene, så betyder det vel ikke så meget om de 4mdr husleje var til nu eller til senere? -og hvis I overnikøbet kommer til at sidde billigere så kunne I måske spare op og betale svigerfar pengene tilbage.

Nå, men det kan være det hele er historie nu....eller at I fik lejligheden alligvel.

Nej det blev ike til noget... Da vi modtog papirerne derfra var vi også glade for det.. hvis der skulle blive strømafbrydelse ville man stå uden varme og uden ventilation overhovedet i boligen da det hele kørte på el...

Til gengæld har vi fået en anden lejlighed og flytter snart glæder mig meget til at komme væk herfra

Anmeld

9. januar 2011

Mumto3

Jamen, det var da dejligt at høre! Tillykke med den nye lejlighed...-og så er det spændende hvornår I får sparet sammen til en g-test, så du kan se om der er en eller to streger på

Anmeld

9. januar 2011

Wampires

Mumto3 skriver:

Jamen, det var da dejligt at høre! Tillykke med den nye lejlighed...-og så er det spændende hvornår I får sparet sammen til en g-test, så du kan se om der er en eller to streger på

Mange tak Vi smutter forbi lægen tirsdag og får sygeplejersken til lige at smide en pind i en kop for os.. det plejer de at være flinke til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.