Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sidder og er ved at bestille en elefanthue til min datter fra Joha, men bliver pludselig i tvivl om størrelserne... Nogle der kan hjælpe?
Er i tvivl om hvad str. 60 og 70 svarer til?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen der er eksperter med de størrelser?!
clara brugte størrelse 60 da hun var 2 måneder i johas huer og 70 da hun var 4-5 måneder.
Maise skriver: clara brugte størrelse 60 da hun var 2 måneder i johas huer og 70 da hun var 4-5 måneder.
Tak for hjælpen!
Pyyy det var heldigt du lige skrev......sad og overvejede at bestille str. 60. Knap så heldigt med en datter på 5 mdr, som samtidig ikke er jordens mindste unge
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Tak for hjælpen! Pyyy det var heldigt du lige skrev......sad og overvejede at bestille str. 60. Knap så heldigt med en datter på 5 mdr, som samtidig ikke er jordens mindste unge
så ville jeg ikke engang bestille en 70 hvis hun ikke er lille. clara kunne kun passe den i kort tid.
min dreng vejer knap 5 kilo og kan stadig passe str 50 i den fra Joha i uld
Mor-til-Hasse skriver: min dreng vejer knap 5 kilo og kan stadig passe str 50 i den fra Joha i uld
Min pige vejer så også 3,5 kg mere og er ret stor af sin alder, så tror nu nok jeg nupper den i str. 80
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128