Liften på slæden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. december 2010

SusanneK

Er der nogen, der har prøvet, at gå tur med poden på slæde.

Altså pakket barnet ind i flyverdragt og slee bee pose og så ellers på kælken når barnevognen ikke kan komme igennem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

frk Jensen

SusanneK skriver:

Er der nogen, der har prøvet, at gå tur med poden på slæde.

Altså pakket barnet ind i flyverdragt og slee bee pose og så ellers på kælken når barnevognen ikke kan komme igennem??

tror du ikke at det blir koldt for baby? hva hvis at baby ryger ud ved siderne?

jeg turde ikke gøre det..

Anmeld

2. december 2010

pussepige

Jeg har haft autostolen med på kælken i mandags da jeg skulle op og hente de 2 store unger.. Og Lille manden skulle ud og kører med hans far så kom han der op forbi og hentede ham...

Anmeld

2. december 2010

SusanneK

mht. kulden. må de jo være ude indtil 10 minus. Her har vi under og helt vindstille. Når han er med i stalden plejer jeg, at hænge et klæde op for åbningen så der ikke kommer træk. og der plejer han stadig, at være helt varm.

Liften kan jo spændes fast på slæden og liften kan han ikke komme ud af.

Men vil helt sikkert gerne høre jeres mening om det

Anmeld

2. december 2010

JulieE

Jeg tænker, hvis han er pakkert ordentlig ind og liften bliver spændt forsvaligt fast på slæden (gl.dags kælk?) kan jeg da ikke se, det er meget anderledes en barnevognen

Anmeld

2. december 2010

SusanneK

Det var jo også lidt det jeg tænkte. Vi har været sneet inde lige siden det begyndte og trænger virkelig til, at komme ud. ( bor i 7 kartoffelrække)

Men har ikke prøvet det før. Så ville jo gerne høre andres erfaringer osv.

Han er som sagt pakket ind i alm tøj, flyver og pose og klæde for åbningen. Så i teorien er det ikke anderledes end barnevognen. og liften kan jo spændes fast på slæden.

Hvad syntes i? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.