Dagpengeland:-9

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Kildebakken

http://dagpengeland.dk/index.html

Må lige dele denne her - var godt nok kun uden arbejde i 3 uger -så nåede aldrig "anden aktør" - men ellers svarer den meget godt til min oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Lone Jakobsen

sikke en fantastisk måde det er skrevet på

jeg er heldigvis ikke kommet dertil endnu. hk har været mere end venlige overfor mig.... men mon ikke det kommer

Anmeld

2. december 2010

Frk. Himmelblå

Kender godt siden: LOL!

Har prøvet et jobsøgningskursus PRÆCIS magen til det beskrevne. Nej, nej, nej, jeg ved ikke, om jeg skal grine eller græde, men vælger altså at grine af det! Ufatteligt hvad samfundets ressourcer går til!

Jeg SKULLE på seks ugers jobsøgningskursus, selvom jeg er uddannet kandidat i strategisk kommunikation og har arbejdet som presserådgiver for højtstående politikere! Og dette sammen med alt fra fyret savværksarbejder på 65 til autodidakt bogholder i taxaselskab... Fine mennesker, men sparringen på ansøgningsudkast var ret envejs...  Jamen dog, hvor var det til grin! Hehe...

Anmeld

2. december 2010

Christina.78

haha, for morsomt..

Anmeld

2. december 2010

Kildebakken

2. december 2010

Kildebakken

Fik lige en griner ved et par af eksemplerne og ja, det er tramikomisk 

Havde selv fornøjelsen af at skrive 4 ansøgninger om ugen til virksomheder i det meget smalle felt jeg arbejder indenfor, efter at jeg havde fået job vel og mærke. Det er heldigvis afskaffet nu...

Mange af mine medstuderende på uni, med fede studiejob cv'er og rigtig gode karakterer sidder og bliver hjulpet af tidligere lastbilchaffører etc. med at søge job - ikke noget imod folk fra den branche - det er bare spil af ressourcer 

Som kunne udnyttes på fx lad mig se... fødegange lande over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.