Anonym skriver:
Jeg tror desværre jeg bliver nødt til at kaste håndklædet i ringen og indse at mit forhold ikke kan reddes 
Vi har et barn sammen på 2 år. For ca 1 år siden, fandt jeg ud af at min mand havde været mig utro i slutningen af min graviditet. Jeg var meget tæt på at gå fra ham på det tidspunkt - men det hele var så uoverskueligt med en 1 års fødselsdag og en jul lige om hjørnet. Jeg valgte at give det en chance for at se om det ikke var noget vi kunne løse sammen i fællesskab. Det er nu et år siden og det er på ingen måde blevet bedre. Jeg har slet ikke den samme lyst til forholdet. Jeg går og er sur og ked af det i hverdagen og det går jo også ud over mit barn.
jeg elsker min mand - men som faren til mit barn. Ikke som min mand
Det hele er bare ikke lige til at overskue. Vi har eget hus - som slet ikke er til at sælge nu og hvis vi skulle være så helsige at få det solgt, vil vi begge gå defra med en rimelig stor gæld
Ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her indlæg. Tror bare jeg trængte til at komme ud med det.
Tak fordi du læste med.
Du får lige en krammer her fra til at starte med..
Først vil jeg sige at jeg syntes det er flot at du tilgav ham sidste år da han havde været dig utro, hvertfald nok til at han ikke skulle rende og hoppe
Men ja, det køre så heller ikke alligevel, og lad værd med at tage det som et nederlag, du har gjord dit tros han svigtede dig og jeres familie.
Det du blir nød til nu er at tage EN ting af gangen. Tænk først og fremmest på dig og dit barn - Sig stop en gang for alle og så evt. finde ud af hvem af jer der skal rykke ud af jeres hus.
Alt det praktiske med jeres hus og gæld osv osv - fuck det, ja undskyld mig, men er din lykke ikke langt vigtigere end en gæld, det er kun penge
Det med samvær osv så er det os noget man finder ud af hen af vejen, ellers må i gå i statsamtet, det der er aller vigtigst er at du blir glad igen og finder ro, så jeres barn osse kan se at mor har det godt.
Alt det her blev vist lidt rodet - men for at gøre det hele kort - Tænk på dig selv og dit barn - så glem alt om gæld osv, er alligevel kun penge, og penge skal ikke sætte grænser for ens lykke 
kram