Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søn fryser sine finger helt vildt. Har købt et par handsker hos hogm men de er bare ikke varme nok.
Kender i nogen mærker som i ved der er meget varme???
Han skal nok ca. ha str 2 år.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mormilla skriver: Min søn fryser sine finger helt vildt. Har købt et par handsker hos hogm men de er bare ikke varme nok. Kender i nogen mærker som i ved der er meget varme??? Han skal nok ca. ha str 2 år.
Vi har Reima luffer - min datter har altid varme hænder når hun har dem på.
Vi bruger sådan nogle der ligner luffter, men det er i termo og de går halt op til albuerne. De lukkes med velkro. Jeg tror de er købt i ønskebørn.
Mette. skriver: Vi har Reima luffer - min datter har altid varme hænder når hun har dem på.
Dem vil jeg da lige se om jeg kan finde og prøve
tinasmor skriver: Vi bruger sådan nogle der ligner luffter, men det er i termo og de går halt op til albuerne. De lukkes med velkro. Jeg tror de er købt i ønskebørn.
Okay
Vi har sådan nogle rigtig luffer med nylon udvendig og thinsulate for, der går helt op til albuenre. De er rigtig god eog kan altid holde min datters(ellers altid kolde) fingre varme. Vi har et par fra Mikkline og et par fra Minymo og begge sæt er rigtig gode
JulieE skriver: Vi har sådan nogle rigtig luffer med nylon udvendig og thinsulate for, der går helt op til albuenre. De er rigtig god eog kan altid holde min datters(ellers altid kolde) fingre varme. Vi har et par fra Mikkline og et par fra Minymo og begge sæt er rigtig gode
Okay det lyder da lækkere. Vil lige se om jeg kan finde dem Mange tak...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128