Kønsscanning + billed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. december 2010

betiinsen

hej piger. var til kønsscanning for en lille uge siden, hvor jordemoderen ikke var i tvivl om det var en pige sagde hun. hun sagde det fra 1 min. men vi havde betalt for at blive scannet i en halv time, og det blev ved med at være en pige hun virkede ikke i tvivl, men inde i mit hoved var jeg sikker på inden scanning det var en dreng, og har derfor lidt svært ved at tro på det, selvom jeg såååååå gerne vil

vil jo meget gerne have en lille prinsesse

fik taget billeder nedefra så man kunne se kønsdelen, prøver lige at ligge det ind så i kan se det.. for der er slet ingen tap.

barnet ses med benene ud til siden og det lyse flade mit på skulle vise kønnet.

har dog bestilt tid til en ekstra scanning, selvom jordemoderen var sikker i sin sag. tror bare jeg skal have det ind i hovedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

betiinsen

piger?

Anmeld

2. december 2010

MarleneH

betiinsen skriver:

piger?

Sådan så det også ud da jeg var til køns scanning..

Og der kom altså en lille pige ud

Anmeld

2. december 2010

Line Højdal

Altså... mig og scanningsbilleder...

Du kunne lige så vel bilde mig ind, at det første billede viste en lille "tap"

Men stort tillykke med lille-pigen - det er da fantastisk

Line

Anmeld

2. december 2010

Melbek

Nu fik jeg ikke en kønsscanning, da vi ikke ville vide kønnet. Men jeg var overbevist hele vejen om, at det var en dreng. Da der så kom en pige ud, blev jeg meget overrasket (og tænkte på det blå tøj der lå klar der hjemme  )... den efterfølgende uge, måtte jeg stadig lige tjekke om det nu også var en pige..

Så her tog det laaang tid, før jeg blev "overbevist" om, at det var en pige - trods jeg havde beviserne foran mig

Anmeld

2. december 2010

betiinsen

MarleneH skriver:

Sådan så det også ud da jeg var til køns scanning..

Og der kom altså en lille pige ud

okay er jeg glad for.. var inde og kigge på andre scanningsbilleder, og der havde en tab, det er der godt nok ikke her

Anmeld

2. december 2010

betiinsen

Pipkukkeren skriver:

Altså... mig og scanningsbilleder...

Du kunne lige så vel bilde mig ind, at det første billede viste en lille "tap"

Men stort tillykke med lille-pigen - det er da fantastisk

Line

heeh nej tror også det kan være svært at se, dog ikke så meget for jordemoderen der ved lige hvor hun skal kigge hehe

Anmeld

2. december 2010

MarleneH

betiinsen skriver:

okay er jeg glad for.. var inde og kigge på andre scanningsbilleder, og der havde en tab, det er der godt nok ikke her

nej så er den hvertfald gemt godt

Anmeld

2. december 2010

betiinsen

Melbek skriver:

Nu fik jeg ikke en kønsscanning, da vi ikke ville vide kønnet. Men jeg var overbevist hele vejen om, at det var en dreng. Da der så kom en pige ud, blev jeg meget overrasket (og tænkte på det blå tøj der lå klar der hjemme  )... den efterfølgende uge, måtte jeg stadig lige tjekke om det nu også var en pige..

Så her tog det laaang tid, før jeg blev "overbevist" om, at det var en pige - trods jeg havde beviserne foran mig

heeh ja det samme her. havde købt lyseblå osv.. men har været nede og bytte det.. men ja, det tager lidt tid før man sådan rigtigt tror på det

Anmeld

2. december 2010

Den lykkelige

Det også noget med det ikke kun er tappen de kigger efter.. Ved piger er der de der 3 hvide streger.. Sagde alle til mig og kan tydelig se det på billederne nu.. Og det er en pige :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.