VNB skriver:
Nå de har heldigvis ikke ringet fra sygehuset, så det må betyde at blod-prøverne så helt fine ud! De ville nemlig kun ringe HVIS der var noget galt... så ingen nyheder må jo være gode nyheder
SKØNT! Så er alt jo helt efter bogen stadigvæk med både den lille og jeg selv 
hun lyder bare som en dejlig og nem lille pige hende Lilje!
Hvor er det altså bare skønt for jer!
Og kan godt forstå det mht din kærestes barsel. Mogens holder dog 2 uger ud i ét, og så gemmer han de sidste 2 uger til senere hen, vi har snakket om at det ville være rart at han f.eks holdte lidt fri op til barnedåben i foråret 
Jaaaamen du kan hilse din kæreste og sige at det er SÅ flot et navn han har valgt! Herhjemme har faderen også valgt et pigenavn, mens jeg har valgt drengenavnet. dog venter vi lige med at afsløre dem til bassen er født 
har godt hørt fra andre at det er veerne lige før presseveerne der de værste... for når man endelig må presse har flere beskrevet for mig at det føles ligesom en befrielse! Nu får jeg jo snart selv at se hvordan det hele føles
glæder mig ihvertfald til hele oplevelsen! 
hihi det er en da en sjov idé med at tage et mavebillede når du er "40+0" Har skindet trykket sig lidt sammen igen? går sådan og tænker på hvor længe man skal rende rundt med en stor hud-sæk der nederst på maven når man har født...
Men tager det nu ikke så tungt, for det vil jo for altid minde en om at ens kæreste lille eje har ligget derinde
Glæder mig til at se billedet af din mavse! 
Åhh, det var skønt, ja intet nyt er godt nyt. Selvom jeg syntes nu også det kunne bringe lidt ro på en at få svaret der ikke er noget galt...
Åhh ja, god ide med den barnedåb, kan være jeg også skal lokke manden til at tage lidt der
Hihi. Lasse er nu ved at lære at skifte lortebleer, det behager bestemt ikke manden efter han så mor blive skudt ned på sygehuset da jeg skiftede Lilje. Så han står helt akavede når han skal skifte fordi han er bange for hun lukker noget ud imens... 
Åhh ja, det er virkelig befriende når de presseveer kommer. Jordemoderen sagde til mig fordi jeg var lettet over der var kommet presseveer at førstegangsfødende tog som regel tre kvarter, til en time før baby var ude. Men pokkers nej hun skulle være der så længe her, så jeg gjorde det på 30 min. Så stædighed, så kommer man langt.
Og hvis du ikke er åben nok til at måtte presse, så er det altså også hårdt når du føler for at presse.
Åhh, husker det alt for godt endnu. Men vidunderligt når den lille kommer ud. Håber at få lov til det igen, og så forhåbentlig udenom neonatal... 
Syntes ikke selv jeg ser gravid ud længere, mangler at smide 6 kg, så er jeg nede på den vægt jeg var på inden graviditeten, men syntes nu det meste sidder på min røv, og ikke maven
.
Har fået 2 små strækmærker, en på hver side af navlen, så heller ikke noget vildt der, og de er kommet efter fødslen. Men de genere mig ikke, netop som du siger minder de jo bare en om hvad man har båret rundt på i 8-9 måneder