Jeg skal lige høre jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg vælger lige at være anonym da det handler om mit job.
Jeg har et barn som blev to her i november.
Barnet er MEGET langt fremme både sprogligt og motorisk. Snakker i lange sætninger, snakker næsten 100% rent. Kan selv tage tøj på når vi skal ud, sutsko osv... Kan sidde og lave perlehalskæde med de små perler m.v.
Virkelig langt fremme!

Mit problem er lidt at jeg er bange for at barnet ikke får nok udfordringer samtidig med at jeg også skal passe på ikke at gøre barnet ældre end det er pga. det er fremmeligt...
Forstår i hvad jeg mener?

Jeg har jo ikke rigtig nogle at trække på i denne forbindelse....

Men håbede lidt at nogle herinde havde nogle gode ord...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Skouboe

Ikke rigtigt desværre - vi står selv i samme situation med Freja, så jeg læser lige med om der er nogen med nogle guldkorn.

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Ikke rigtigt desværre - vi står selv i samme situation med Freja, så jeg læser lige med om der er nogen med nogle guldkorn.

Jeg tænkte faktisk på dig da jeg skrev indlægget... for håbede lidt at du måske havde nogle gode råd

Anmeld

2. december 2010

Skouboe

Anonym skriver:

Jeg tænkte faktisk på dig da jeg skrev indlægget... for håbede lidt at du måske havde nogle gode råd

Så nu står vi så her begge to og håber der er en klog NS'er med et godt svar...

Anmeld

2. december 2010

LIZO

pas! synes det er svært. for havde det samme problem med liam.. hanhar dog været sent med sproget.. på grund af ørene.

men han kedet sig rigtig meget i dp og samme i børnehaven.. har du snakket med forældre om det?

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

LIZO skriver:

pas! synes det er svært. for havde det samme problem med liam.. hanhar dog været sent med sproget.. på grund af ørene.

men han kedet sig rigtig meget i dp og samme i børnehaven.. har du snakket med forældre om det?

Ja jeg har snakket med dem... og h*n leger med mange af de samme ting her som derhjemme...

Men jeg skal sætte ham/hende igang ellers sidder h*n bare og kigger på de andre... så jeg ved ikke om det er for kedeligt siden h*n ikke selv gør noget ved eget initiativ.

Anmeld

2. december 2010

LIZO

vil klart udfordre barnet.. de tar jo på ingen måde skade af det tværdigmod. så længe forældre synes det er okay. vi savner lidt at børnahaven gør lidt for liam. for han er vildt usikker fordi han ikke får lov at gøre dte han kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.