Sygehus besøg i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Topp

Så er det i dag jeg skal en tur på sygehuset til scanning, for at se om lille-pigen har vendt sig eller hun stadig ligger forkert..

Hvis hun ligger forkert stadig - vil de forsøge at vende hende - uhhh er sååå nervøs for det...

Men hellere forsøge end kejsersnit - tror jeg nok jeg syntes *GG* er sååå forvirret og DØD nervøs

Nå ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg - blot en "opdatering" tror jeg hehe.

Ha en dejlig dag alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Mette.

Held  og lykke med det. 

for hun har vendt sig eller det lykkedes dem at få hende vendt.

Anmeld

2. december 2010

Orkide86

Held og lykke Håber hun har vendt sig

Anmeld

2. december 2010

Tulle28

Krydser fingre for hun har vendt sig:-)

Jeg fik kejsersnit af samme årsag og det var ikke slemt og faktisk en rigtig god oplevelse. Når det er planlagt er der jo helt ro på, og en rigtig hyggelig stemning på operationsstuen.

Mht. vendingsforsøg, så var jeg også dødnervøs for det, havde læst sååå mange skræmmehistorier på nettet, men efterfølgende har jeg mødt flere som har prøvet det, hvor det ikke var slemt og lykkedes. Så det ville jeg fokusere på - man hører altid om det dårlige.

Held og lykke!

Knus Tulle

Anmeld

2. december 2010

Topp

Så er jeg hjemvendt...

Godt nyt - lille-pigen har vendt sig  og vejer ca. 2600-2700 g.

Anmeld

2. december 2010

maria_wlt

Topp skriver:

Så er jeg hjemvendt...

Så er det bare med på blive liggende lille-pige 

Anmeld

2. december 2010

Topp

ja det har hun bare at gøre...

Anmeld

2. december 2010

Sakris

Topp skriver:

Så er jeg hjemvendt...

Hvor er det super godt! Og fin vægt! Så er hun jo snart helt klar!

Anmeld

2. december 2010

Topp

ja det er hun. scanningen sagde 3000 g - men det mente jordmoderen ikke - syntes også selv det lød liiiidt vildt i uge 37 hehe

og fik endelig snakket med nakose læge om de kan rygbedøve mig ved behov på trods af min rygskade - og det kunne de godt... så alt i alt super dag. Så nu kan hun bare "komme an" hehe

Anmeld

2. december 2010

Sakris

Topp skriver:

ja det er hun. scanningen sagde 3000 g - men det mente jordmoderen ikke - syntes også selv det lød liiiidt vildt i uge 37 hehe

og fik endelig snakket med nakose læge om de kan rygbedøve mig ved behov på trods af min rygskade - og det kunne de godt... så alt i alt super dag. Så nu kan hun bare "komme an" hehe

Ej det er da en super god nyhed. Det må virkelig have lagt en dæmper på bekymringerne. Tænker bare på hvor skønt jeg synes det var, at få af vide at vores havde vendt sig rigtig! Det er skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.