Hvad gør i??? (rodet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. december 2010

9510

Jeg er for det meste alene med mine unger, da manden kører lastbil og kun er hjemme i weekenderne,,

Min lille søn har haft mange sygedage, siden jeg startede på arbejde i uge 29...

her til morgen er han så igen syg, skal lige siges at jeg INGEN har til at tage over når ungerne bliver syge,

ringer så til min inspektør og melder barnets 1. sygedag, hvor hun så siger at det er ved at være noget tit han er syg, og jeg så svarer at ja det er jeg udemærket klar over, men hvad f..... stiller jeg op?????

Hvad har i gjort eller gør hvis jeres børn er meget syge?

Har på fornemmelsen at der kommer en fyreseddel ind af døren en af de nærmeste dage....

der er bare ingen barnepiger i nærheden af hvor jeg bor...

Argh hvor er det surt at stå alene med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

sandramor

godmorgen

jaaa jeg kan godt se det er en rigtig træls situation og stå i for dig.... jeg kender det jo godt da jeg altid har været selv med min datter og stadig er det jo kun mig der kan holde barns 1 sygedag.. det kan min kæreste jo ikke rigtig.

Nu har jeg været rigtig heldig at min datter ikke er særlig meget syg men der var et tidspunkt i foråret hvor hun var syg nogle gange i løbet af et par uger.... Jeg har heldigvis mine forældre lige i nærheden hvor min far går derhjemme... men han kan ikke altid passe hende da han har mange andre ting i sit liv.

Men sagen er den at der bare ikke rigtig er noget at stille op. Hvis ens barn er syg må man bare blive hjemme ved sit barn og kan godt se det er træls for en arb.giver men ligefrem at give sådan en kommentar med på vejen ser jeg lidt som unødvendig..... tvivler da på de kan fyre dig for det... men ved det ærlig talt ikke...

knuuuuuus herfra

Anmeld

2. december 2010

9510

sandramor skriver:

godmorgen

jaaa jeg kan godt se det er en rigtig træls situation og stå i for dig.... jeg kender det jo godt da jeg altid har været selv med min datter og stadig er det jo kun mig der kan holde barns 1 sygedag.. det kan min kæreste jo ikke rigtig.

Nu har jeg været rigtig heldig at min datter ikke er særlig meget syg men der var et tidspunkt i foråret hvor hun var syg nogle gange i løbet af et par uger.... Jeg har heldigvis mine forældre lige i nærheden hvor min far går derhjemme... men han kan ikke altid passe hende da han har mange andre ting i sit liv.

Men sagen er den at der bare ikke rigtig er noget at stille op. Hvis ens barn er syg må man bare blive hjemme ved sit barn og kan godt se det er træls for en arb.giver men ligefrem at give sådan en kommentar med på vejen ser jeg lidt som unødvendig..... tvivler da på de kan fyre dig for det... men ved det ærlig talt ikke...

knuuuuuus herfra

Nej håber da godt nok ikke de kan fyre mig,,, syns bare det er en møg situation og stå i,, for ved at de er gode til at dele fyresedler ud...

men jeg må jo tage det som det kommer

Anmeld

2. december 2010

Kildebakken

Har du ikke mulighed for at finde en reservebedste? Der er så mange ældre mennesker, som virkelig ville elske at passe på din søn. Forstår dog godt, at man gerne vil kende dem rigtig godt først...

God bedring til den lille

Anmeld

2. december 2010

9510

Kildebakken skriver:

Har du ikke mulighed for at finde en reservebedste? Der er så mange ældre mennesker, som virkelig ville elske at passe på din søn. Forstår dog godt, at man gerne vil kende dem rigtig godt først...

God bedring til den lille

Har søgt efter både reservebedster og unge Ja snart alt har jeg søgt efter,,,,, der er bare ingen i nærheden

Anmeld

2. december 2010

mortilnoahogmelina

Heej med dig

Jeg har ddesværre ikk selv født endnu . men min kærestes mor har 4 små børn på henholdsvis 2 4 og 6 år .

De gør det at de giver børnene biostrate (staves) kan købes på spoteket og vidst os i matas . Det har gjort siden de er startet med det at deres børn kun er syge 1 gang om året højest 2 . - men det kommer aldrig op på noget højt niveau deres sygdom .

Det kunne være en mulighed at prøve , man skal godt nog starte med det lidt før det bliver koldt , kan os sagtens gives om sommeren , så du kune jo prøve , lyder til din søn desværre er syg hele året rundt

Det er en rigtig træls situation du er i , men blot et lille råd her fra .

og så  jeg for at du ikk bliver fyret . du kan jo ikk gøre for det .

Anmeld

2. december 2010

9510

Pernille08 skriver:

Heej med dig

Jeg har ddesværre ikk selv født endnu . men min kærestes mor har 4 små børn på henholdsvis 2 4 og 6 år .

De gør det at de giver børnene biostrate (staves) kan købes på spoteket og vidst os i matas . Det har gjort siden de er startet med det at deres børn kun er syge 1 gang om året højest 2 . - men det kommer aldrig op på noget højt niveau deres sygdom .

Det kunne være en mulighed at prøve , man skal godt nog starte med det lidt før det bliver koldt , kan os sagtens gives om sommeren , så du kune jo prøve , lyder til din søn desværre er syg hele året rundt

Det er en rigtig træls situation du er i , men blot et lille råd her fra .

og så  jeg for at du ikk bliver fyret . du kan jo ikk gøre for det .

Det har han fået hver dag siden før jeg startede på job, men syns bare ikke det virker på ham,,,

Han er godt nok ramt en del af sygdom, men han er ellers en glad og grinende dreng, der bare er skide uheldig.....

Det er bare rigtig Øv,,men kan ikke rigtig stille noget op,, desværre,, Gør alt hvad jeg kan for at holde ham sygdomsfri, men som lægen siger er jeg bare ne af de uheldige mødre

Min datter var/er ALDRIG syg, men det er bette desværre i tide og utide...

Skal til lægen med ham her senere og have ham tjekket i hovede og bagdel, for nu skal vi have tjekket om der er noget et eller andet galt med ham

Anmeld

2. december 2010

mortilnoahogmelina

9510 skriver:

Det har han fået hver dag siden før jeg startede på job, men syns bare ikke det virker på ham,,,

Han er godt nok ramt en del af sygdom, men han er ellers en glad og grinende dreng, der bare er skide uheldig.....

Det er bare rigtig Øv,,men kan ikke rigtig stille noget op,, desværre,, Gør alt hvad jeg kan for at holde ham sygdomsfri, men som lægen siger er jeg bare ne af de uheldige mødre

Min datter var/er ALDRIG syg, men det er bette desværre i tide og utide...

Skal til lægen med ham her senere og have ham tjekket i hovede og bagdel, for nu skal vi have tjekket om der er noget et eller andet galt med ham

ØV ØV , det var da rigtig rigtig træls

Ja så har jeg desværre ingen vidundermidler at afprøve - men stakkels lille dreng . det er da rigtig træls for ham men ikk minds for dig/jer .

Men ja desværre kan man jo ikk gøre så meget , nogen er bare skide uheldige og bliver ramt af ALT bare ikk fair .

Men håber i kan finde en løsning hos lægen senere , og rigtig god bedring med ham .

Knus

Anmeld

2. december 2010

9510

Pernille08 skriver:

ØV ØV , det var da rigtig rigtig træls

Ja så har jeg desværre ingen vidundermidler at afprøve - men stakkels lille dreng . det er da rigtig træls for ham men ikk minds for dig/jer .

Men ja desværre kan man jo ikk gøre så meget , nogen er bare skide uheldige og bliver ramt af ALT bare ikk fair .

Men håber i kan finde en løsning hos lægen senere , og rigtig god bedring med ham .

Knus

Tak

Anmeld

2. december 2010

KajaHH

Hvis jeg var dig ville jeg få lægen til at tjekke hans imunforsvar, vores søn er født uden og er stort set syg hele tiden.

Hvis det viser sig at han lider af LBM mangel som det hedder, kan du få kommunen til at ansætte en til at passe ham i hjemmet, eller du kan selv få løn af kommunen til at passe ham, og de dækker op til 37 timer om ugen.

Bare et lille råd herfra

Håber på det bedste for jer.

Vi fik også at vide at vi bare var uheldig med vores søn, og at det var fordi han var 3 måneder for tidelig født,men til sidst tjekke de ham på sygehuset,fordi han hele tiden bliver indlagt,fordi han får lungbetændelse,men så slemt astma oven i at han glemmer at trække vejret,og der fandt de ud af at han er født stort set uden imunforsvar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.