Pernille08 skriver:
Heej med dig 
Jeg har ddesværre ikk selv født endnu . men min kærestes mor har 4 små børn på henholdsvis 2 4 og 6 år .
De gør det at de giver børnene biostrate (staves) kan købes på spoteket og vidst os i matas . Det har gjort siden de er startet med det at deres børn kun er syge 1 gang om året højest 2 . - men det kommer aldrig op på noget højt niveau deres sygdom .
Det kunne være en mulighed at prøve , man skal godt nog starte med det lidt før det bliver koldt , kan os sagtens gives om sommeren , så du kune jo prøve , lyder til din søn desværre er syg hele året rundt 
Det er en rigtig træls situation du er i , men blot et lille råd her fra .
og så
jeg for at du ikk bliver fyret . du kan jo ikk gøre for det .

Det har han fået hver dag siden før jeg startede på job, men syns bare ikke det virker på ham,,,
Han er godt nok ramt en del af sygdom, men han er ellers en glad og grinende dreng, der bare er skide uheldig.....
Det er bare rigtig Øv,,men kan ikke rigtig stille noget op,, desværre,, Gør alt hvad jeg kan for at holde ham sygdomsfri, men som lægen siger er jeg bare ne af de uheldige mødre
Min datter var/er ALDRIG syg, men det er bette desværre i tide og utide...
Skal til lægen med ham her senere og have ham tjekket i hovede og bagdel, for nu skal vi have tjekket om der er noget et eller andet galt med ham