min mave siger lyde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.269 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. december 2010

malenecl

Som overskriften siger; min mave siger lyde! Det er ligesom om den rumler(staves) når man er sulten. Og er overhovedet ikke sulten, har endda spist meget i dag. Er 18+3 i dag. Det lyder lidt vildt når den går amok . Nogle der har oplevet det før, eller er min mave bare underlig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Benjamins'mor

malenecl skriver:

Som overskriften siger; min mave siger lyde! Det er ligesom om den rumler(staves) når man er sulten. Og er overhovedet ikke sulten, har endda spist meget i dag. Er 18+3 i dag. Det lyder lidt vildt når den går amok . Nogle der har oplevet det før, eller er min mave bare underlig??

Jeg har oplevet det. Jeg spurgte min læge om hun vidste hvad det var da jeg var til undersøgelse i uge 25. Men hun siger at der ikke er noget i vejen og at det er helt normalt. Det kunne også sagtens været fordi barnet tumler rundt og det så er nogle slags ''plaskelyde'' i fostervandet.

Så der er ikke noget at være bange for eller bekymre sig for.

Anmeld

1. december 2010

Benjamins'mor

malenecl skriver:

Jeg har oplevet det. Jeg spurgte min læge om hun vidste hvad det var da jeg var til undersøgelse i uge 25. Men hun siger at der ikke er noget i vejen og at det er helt normalt. Det kunne også sagtens været fordi barnet tumler rundt og det så er nogle slags ''plaskelyde'' i fostervandet.

Anmeld

1. december 2010

malenecl

281210 skriver:

Okay, tusind tak! . Man tænker lige;" hva satan" når man hører sådan nogle lyde

Anmeld

1. december 2010

Alberts/

det er ganske normalt, og det kan blive værre så næsten hele omverden kan hører din mave "snakke"

det er bare lillen som svømmer rundt

Anmeld

1. december 2010

malenecl

Alberts/ skriver:

det er ganske normalt, og det kan blive værre så næsten hele omverden kan hører din mave "snakke"

det er bare lillen som svømmer rundt

Ja okay, tak . Min kæreste kiggede også noget, der den sagde en lyd. Han troede det var hunden som snorkede

Anmeld

1. december 2010

Benjamins'mor

malenecl skriver:

Okay, tusind tak! . Man tænker lige;" hva satan" når man hører sådan nogle lyde

Det var så lidt.

Ja, det gør man nemlig. Jeg troede det var fordi jeg var sulten og ikke kunne mærke det, så jeg tog noget at spise. Men det hjalp ikke. Og det lød helt voldsomt. Men det er fuldstændigt normalt.  

Anmeld

1. december 2010

malenecl

281210 skriver:

Det var så lidt.

Ja, det gør man nemlig. Jeg troede det var fordi jeg var sulten og ikke kunne mærke det, så jeg tog noget at spise. Men det hjalp ikke. Og det lød helt voldsomt. Men det er fuldstændigt normalt.  

Ja nemlig. Jeg tænke at det ikke kunne passe at jeg var sulten! .

Anmeld

1. december 2010

Alberts/

malenecl skriver:

Ja okay, tak . Min kæreste kiggede også noget, der den sagde en lyd. Han troede det var hunden som snorkede

hihi jeg sad engang nede ved lægen og der var fuldt hus eller hvad man nu siger og helt musse stille og så begyndte maven ellers at snakke, nøj man jeg blev lille der

Anmeld

1. december 2010

malenecl

Alberts/ skriver:

hihi jeg sad engang nede ved lægen og der var fuldt hus eller hvad man nu siger og helt musse stille og så begyndte maven ellers at snakke, nøj man jeg blev lille der

Ej! . Håber ikke det kommer til at ske for mig, så VED jeg at mit hovede vil matche min hårfarve!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.