Spis æg = børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Louisiana

Jeg så lige i TvSyd, at en bondemand havde nogle orner, som ikke var så gode til, at lave grissebasser på fruesvinene. Han havde så fundet på, at koge æg og give dem til ornerne og VUPTI, nu får de MASSER af grissebasser. Han spiste selvfølgelig også selv æg, og han havde selv 7 børn (!!!!). Det er sgu da værd at prøve... Jeg køber æg til manden imorgen, i hvert fald, haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

CamillaValby

Louisiana28 skriver:

Jeg så lige i TvSyd, at en bondemand havde nogle orner, som ikke var så gode til, at lave grissebasser på fruesvinene. Han havde så fundet på, at koge æg og give dem til ornerne og VUPTI, nu får de MASSER af grissebasser. Han spiste selvfølgelig også selv æg, og han havde selv 7 børn (!!!!). Det er sgu da værd at prøve... Jeg køber æg til manden imorgen, i hvert fald, haha

Hehe den skulle være god nok. Jeg googlede det på et tidspunkt. Kan ikke helt huske om det var blommen hele ægget eller hviden men til mennesker skulle det vist være råt hihi. Manden her hjemme var ikke lige frisk på den

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Ud at shoppe ÆG!

Altså jeg skal ikke

Anmeld

1. december 2010

Louisiana

CamillaValby skriver:

Hehe den skulle være god nok. Jeg googlede det på et tidspunkt. Kan ikke helt huske om det var blommen hele ægget eller hviden men til mennesker skulle det vist være råt hihi. Manden her hjemme var ikke lige frisk på den

Jeg har også lige googlet det, men kan ikke se nogen steder, at ægget skal være råt. Så vi prøver med kogte æg

Anmeld

1. december 2010

Mutti2B

Husk at købe klemmer til næsen

Anmeld

1. december 2010

Louisiana

Mutti2B skriver:

Husk at købe klemmer til næsen

Ahahaha, ja, for pokker, det husker jeg lige!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.