Baby.dk på Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. august 2008

Anne

Hej piger Jeg har lige i dag opdaget, at der er en fanside for baby.dk på Facebook. Det er en af baby.dk's brugere der har lavet den (klapper for iniatiativet), så jeg vil bare opfordre jeg alle til at blive medlem af siden og sende en invitaion rundt til alle jeres venner på Facebook, der kunne være interesseret i at være med på vores hyggelige site :) KH Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2008

Rasmine

Tak!
:D

Anmeld

26. august 2008

Pia.

Det er sjovt når man går der ind så er der mange jeg slet ikke kender eller har hørt om.... Men det er jo nok fordi I bruger andre billeder og kalde navne her inde...

Er venner med nogle af jer her fra, men mange af jer kender jeg slet ikke med rigtigt navn :)

Knus Pia...

Anmeld

26. august 2008

Anne

Kom nu piger :)
Vi løfter i flok:P

Anmeld

26. august 2008

Pia

Hej Tøser..

ja må indrømme at facebook er et fantastisk sted..
Dog vil jeg lige gøre folk opmærksomme på, at der er mega meget spam/ virus på facebook.
Vi har lige fået geninstalleret hele vore pc, ad vi havde fået virus.
Anede ikke det var på facebook vi havde fået det.
Men kender ike mindre end 6 der har fået virus/spam på deres pc, efter at de er begyndt at bruge facebook.

Så vær obs på hvad du trykker på, når du kommer ind på facebook..

Mvh Pia.

Anmeld

26. august 2008

Anne

Halløj Pia, det må jeg da lige høre mere om... Hvad er det dog du trykker på, som giver virus?

Anmeld

26. august 2008

Pia

JEg trykker som ikke på noget bestemt..

Men hvad vi lige kan komme frem til er det noget der ligger på facebook og som man så får på sin pc, i det øjeblik man er registret med en email der inde..

Men jeg tror bla det er når man feks modtager et knus eller venskabs hilsen eller hvad det nu hedder der inde..
For så står der jo også noget med at det ikke er facebook der udsender det, men en anden server eller noget i den retning igennem facebook.

Jeg kan ikke sige dte mere præcis..
Vi har jo ikke bevis for at det er fra facebook.
Vi har bare stærk mistanke om det, da alle dem jeg kender først fik virus osv på deres pc, da de havde været på facebook.

kh Pia.

Anmeld

26. august 2008

MorCamilla

PIA: Jeg er helt enig med dig... Vi har også fået lavet vores computer efter at jeg har brugt facebook... Nu har vi en pop op side der fortæller hvis vi får virus angreb, (altså at vores virus/spam program har blokeret det) og der er rigtig mange mange pop op èr på Facebook... Så jeg bruger det næsten aldrig mere..

Anmeld

26. august 2008

Anne

Jamen det er da ganske forfædenligt. jeg er jo lige så afhængig af den side som jeg er af baby.dk :(

Anmeld

26. august 2008

Pia.

Pia skriver:

Hej Tøser..

ja må indrømme at facebook er et fantastisk sted..
Dog vil jeg lige gøre folk opmærksomme på, at der er mega meget spam/ virus på facebook.
Vi har lige fået geninstalleret hele vore pc, ad vi havde fået virus.
Anede ikke det var på facebook vi havde fået det.
Men kender ike mindre end 6 der har fået virus/spam på deres pc, efter at de er begyndt at bruge facebook.

Så vær obs på hvad du trykker på, når du kommer ind på facebook..

Mvh Pia.

Du har ret... :) - Men man kan altså fravælge alle mails fra facebook - det har jeg valgt, gad ikke alt det møg jeg fik sendt...

Men min mor har lige fået en virus og den kom fra faccebook - noget skrevet på kinesisk eller i den retning... og den lukkede hele skidtet ned og min mand har lige måtte lave den for hende igen... men altså gå ind og fravælge alt hvad der kan komme af mails fra facebook - lige meget om det er knus, kys kram eller owned...

bare et forslag,,,,

KNUS (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.