Olive&moss - hjælp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Tanja84

Heiii tøser

Der har nu i et stykke tid kørt en banner reklame med Olive&Moss ude i højre side her på Baby.dk

På billedet sidder der en dreng og pige i hver deres dejlige sæt tøj (et blåt og lyserødt sæt).

Synes bare sættet er så sødt, og har været inde på hjemmesiden for evt. at ville købe det. Men kan bare ikke finde det. Nogen af jer, der kan finde sættet derinde?

Har overvejet at skrive til dem, men ville lige hører jer først, for kunne jo værre det bare var mig, der ikke kan hitte det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Tanja84

Har fundet det.... Eller det vil sige jeg har fundet olive&moss egen hjemmeside, hvor jeg kan se alt deres tøj. Kan godt være jeg er langsom, men NØØØØØJJJJJ hvor har de da bare noget sødt tøj. De har ikke så meget at vælge i mellem, men hvor er det bare cute

Anmeld

1. december 2010

Tanja84

Har fundet det.... Eller det vil sige jeg har fundet olive&moss egen hjemmeside, hvor jeg kan se alt deres tøj. Kan godt være jeg er langsom, men NØØØØØJJJJJ hvor har de da bare noget sødt tøj. De har ikke så meget at vælge i mellem, men hvor er det bare cute

http://www.oliveandmoss.com/ 

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Hehe jeg har også været inde og kigge på lige det sæt og det er så sødt!

Anmeld

1. december 2010

Tanja84

Laulund87 skriver:

Hehe jeg har også været inde og kigge på lige det sæt og det er så sødt!

Ja, det er nemlig så sødt. Men man kan desværre kun få det fra + 6 mdr. Og Emma er kun knap 4 mdr. og bruger str. 56, så der går lidt endnu

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Tanja84 skriver:

Ja, det er nemlig så sødt. Men man kan desværre kun få det fra + 6 mdr. Og Emma er kun knap 4 mdr. og bruger str. 56, så der går lidt endnu

Så ligger det klar til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.