Skadet menisken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger....

Av, jeg har skadet min menisken...

Skulle have Mathias i bad igår og lige da jeg sætter mig ned på hug giver det et ordenlig smæld i mit knæ... Har ondt bagefter, men kan støtte på benet.

Fra morgenen af har jeg meget mere ondt og ringer til lægen, som sender mig vider på skadestuen.

Det viser sig jeg har en læssion på min menisken. Så har nu skinne på fra midt på skinnebenet og op til midt på låret. Den skal jeg have på i 14 dage, må overhovedet ikke pille den af, ikke engang for at gå i bad...

Også skal jeg den 14 december til kontrol hvor de skal ta stilling til om jeg skal en tur under kniven...

Øv øv øv.....

Lige et pyller indlæg herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

LRJ

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger....

Skulle have Mathias i bad igår og lige da jeg sætter mig ned på hug giver det et ordenlig smæld i mit knæ... Har ondt bagefter, men kan støtte på benet.

Fra morgenen af har jeg meget mere ondt og ringer til lægen, som sender mig vider på skadestuen.

Det viser sig jeg har en læssion på min menisken. Så har nu skinne på fra midt på skinnebenet og op til midt på låret. Den skal jeg have på i 14 dage, må overhovedet ikke pille den af, ikke engang for at gå i bad...

Også skal jeg den 14 december til kontrol hvor de skal ta stilling til om jeg skal en tur under kniven...

Øv øv øv.....

Øv Øv håber på du ikk skal under kniven

Har været igennem det nogle gange og senest er jeg blevet opereret i september i år..

Anmeld

1. december 2010

LouiseNielsen

Lone H. skriver:

Øv Øv håber på du ikk skal under kniven

Har været igennem det nogle gange og senest er jeg blevet opereret i september i år..

For det samme eller??

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Ej føj da..Sikke en julegave

til dig.

Anmeld

1. december 2010

LRJ

LouiseNielsen skriver:

For det samme eller??

første gang der skete noget med menisken var pga det :/ mem det er ikk det jeg er blevet opereret for

Anmeld

1. december 2010

quar20

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger....

Øv øv øv.....

ØV søde...!!

Har prøvet noget ligenede og noget der var meget værre..!! Men lad os håbe på det hele går godt d. 14 så du slipper for operation..!!

Sender dig en masse helende  og en masse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.