HELP.....!!! 8 mrd baby...hvad giver I jeres at spise??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. december 2010

lisbethita

Hejsa,

Jeg har en 8 måneder gammel baby. Hun er glad og tilfreds, men for tiden NÆGTER hun at spise mad. Hun vil KUN have mælk (fra flasken). Det har jeg prøvet før, men det har som regelt været pga. tænderne. Nu har hun fået tand nr 4 som lige er kommet igennem. Måske er det derfor?? I hvert fald nægter hun uanset hvad jeg prøver: havregrød, øllerbrød, rugbrødshapsere, grøntsager + kød i små stykker, moste grøntsager....risengrød you name it.... suk! Jeg presser hende ikke, men er dybt frustreret!!  Især fordi hun var meget lille, dengang hun blev født, og jeg har aldrig rigtigt glemt kampen om at få hende til at spise. Måske synes jeg det er svært af den grund?? 

Hvad giver I jeres ca. 8 mrds babyer at spise?? Især til aften, tænker jeg? Og har I prøvet det her?? 

KRAM og på forhånden tak for hjælpen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Frøken Sørensen

Da vores søn var omkring de 8 mdr. havde han en periode hvor han heller ikke ville spise! Og pludselig en dag kom det igen! Jeg tilbød ham mad som sædvanligt men han nægtede! Men jeg stoppede med at bekymre mig fordi han altid var glad og tilfreds... Og han ville vel spise hvis han var sulten nok

Anmeld

1. december 2010

Maise

Clara har nogen dage nægtet at spise så meget da hun var mindre ca 7-10 mdr. jeg oplevede at det var tænderne der drillede.  jeg var dybt fustrert. når maden og søvnen driller kan jeg ikke tænke på andet. men jeg er blevet bedre til at tackle det, for det varer måske et par dage og så er det ovre. Så ja som svar på din tråd har jeg prøvet det.

Anmeld

1. december 2010

merle2010

det har jeg osse prøvet.. min datter er så kun 6 mdr, men det var i forbindelse med sygdom, hun nægtede at spise mad, ville kun have sin mælk... men det kom igen efter noget tid, og nu spiser hun gladeligt igen.. så bare rolig, det skal nok komme...

Anmeld

1. december 2010

lisbethita

Gitte85 skriver:

Da vores søn var omkring de 8 mdr. havde han en periode hvor han heller ikke ville spise! Og pludselig en dag kom det igen! Jeg tilbød ham mad som sædvanligt men han nægtede! Men jeg stoppede med at bekymre mig fordi han altid var glad og tilfreds... Og han ville vel spise hvis han var sulten nok

ok...tak for svaret!!!! 

Anmeld

1. december 2010

lisbethita

merle2010 skriver:

det har jeg osse prøvet.. min datter er så kun 6 mdr, men det var i forbindelse med sygdom, hun nægtede at spise mad, ville kun have sin mælk... men det kom igen efter noget tid, og nu spiser hun gladeligt igen.. så bare rolig, det skal nok komme...

Taaaaak....!!! Det regner jeg også med! 

Anmeld

1. december 2010

Lise

Jamen, jeg stiller samme spørgsmål som dig. For min 8-mdr. gider heller ikke spise NOGETSOMHELST!!!  Kun mme på flaske...

Men sådan har han nu været hele tiden.

MEN i løbet af dagen PRØVER jeg at fodre ham af med havregrød, øllebrød, rugbrødsmadder, frugt og aftensmad - det han kan spise af det, plus evt. kartoffelmos og sovs eller sådan noget. Han er glad for at putte mad i munden, men efter at have drønet det rundt inde i munden nogle gange, så spytter han det ud igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.