Blå tå, hvad er der sket med den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.881 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Angelspot

Hej.

Som overskriften siger, så har jeg fået en blå tå, da jeg i nattens mulm og mørke, halvsovende, skulle op og tisse og derfor kom til at banke min ene tå ind i en træskammel.

Jeg kan ikke bøje den og den har skiftet farve til sådan lidt blålig, når jeg går er jeg nødt til at humpe så jeg ikke støtter på den.

Så nu vil jeg spørge jer kloge hoveder, vil i tro den bare har fået et slag, eller kan det være noget andet, siden den bliver blå?? Jeg kan ikke blive røngtenfotograferet, da jeg er gravid, så hvordan kan man finde ud af om der er sket noget??

Hjælp!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Maise

jeg kan ikke se billedet. ville tage på skadestuen og få et par krykker. de kan vist ikke undersøge om den er brækket når den er hævet, men måske de kan give den en støtte skinne eller noget.

Anmeld

1. december 2010

Angelspot

Den er nemlig hævet og den gør meget ondt, men har prøvet at læse mig frem til om den kan være forstuvet eller brækket, men den har begge symptomer, så det er jo ikke til at blive klog på Synes umiddelbart det er lidt meget at tage på skadestuen, om ikke andet kan jeg vente til lægen åbner i morgen. Men tager gerne imod gode råd om hvad jeg selv kan gøre og om man selv kan finde ud af om den er forstuvet eller brækket

Anmeld

1. december 2010

Maise

ja du kan vente og ringe til lægen, ved bare ikke hvad han skulle kunne gøre ved det. jeg kan stadig ikke se billedet, hmm mærkeligt.

Anmeld

1. december 2010

LouiseNielsen

Man gør ikke noget ved en brækket tå.... Du skal så vit mulig holde den oppe af, så hævelsen fortager.

Go bedring...

Anmeld

1. december 2010

Bom

LouiseNielsen skriver:

Man gør ikke noget ved en brækket tå.... Du skal så vit mulig holde den oppe af, så hævelsen fortager.

Go bedring...

Lige mine ord..

Anmeld

1. december 2010

Angelspot

LouiseNielsen skriver:

Go bedring...

Det prøver jeg på, tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.