fleecedragt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.546 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. december 2010

lulleh

nu står jeg og skal ud og have en ny fleecedragt til Johannes , da han er vokset ud af den anden.
- så vil bare høre hviken i har og hvorfor lige den ?
den han er vokset ud af . hva en fra h&m men synes bare ikke de er særlig tykke.

- Marie og Johannes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

LinLin

Jeg har en tyk fleece en fra H&M til Adam, men den er fra "Davids tid" så ved ikke hvordan de ser ud nu - men den holder/har holdt mine drenge varme - de er begge fra september og har altså været ml 2 og 6 mdr den første vinter, så det er jo også begrænset hvor meget de har været i "direkte kulde"

Anmeld

1. december 2010

Malonde1985

Jeg har købt en billig IdaT fleecedragt på den blå avis, og så fik jeg fat på en billig Katvig fleecedragt fra lagersalget i lørdags  de virker begge super dejlig varme. Derudover har jeg købt en brugt flyverdragt til den bette på trendsales

Anmeld

1. december 2010

*Sofie*

Jeg fandt en molo fleecedragt til Malou sidste vinter til næsten halv pris.Købte den i en meget stor størrelse, så hun kan faktisk stadig passe den. Den er super lækker og holder hende dejlig varm

Anmeld

1. december 2010

Mette.

Vi har en super lækker fra Me too, som er perfekt her i vinteren fordi den er tyk og varm.

http://www.smartkids.dk/toej/jakker-flyverdragter/flyverdragt/Roed_Me_Too_heldragt_112645_1 - du kan også få den i drenge farve

og den her har vi også: (den er varmest af de to)

http://www.smartkids.dk/toej/jakker-flyverdragter/flyverdragt/Pink_Me_Too_flyverdragt_111392_78 - den fåes også i drenge farve.

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Jeg købte en helt ny Molo fleecedragt på DBA til 150 kr og den er fantastisk

En detajle jeg ikke ville undvære (som vist er på mange fleecedragte) er ekstra stof der kan vendes om på hånden som en vante! Hvis Maria får almindelige vanter på, river hun dem af

Anmeld

2. december 2010

lulleh

Laulund87 skriver:

Jeg købte en helt ny Molo fleecedragt på DBA til 150 kr og den er fantastisk

En detajle jeg ikke ville undvære (som vist er på mange fleecedragte) er ekstra stof der kan vendes om på hånden som en vante! Hvis Maria får almindelige vanter på, river hun dem af

vi havde sårn en tynd en fra h&m. men synes den var lige tynd nok. der er både luffer og futter i. men synes bare ikke rigtig om de dragter MOLO  har lavet .. ;/

Anmeld

2. december 2010

Laulund87

lulleh skriver:

vi havde sårn en tynd en fra h&m. men synes den var lige tynd nok. der er både luffer og futter i. men synes bare ikke rigtig om de dragter MOLO  har lavet .. ;/

Nej okay

Maria sover i fleecedragt, også i den her kulde..Men hun har også dyne+tæppe på og er rigeligt varm

Anmeld

2. december 2010

lulleh

Laulund87 skriver:

Nej okay

Maria sover i fleecedragt, også i den her kulde..Men hun har også dyne+tæppe på og er rigeligt varm

tror også jeg snart må til randers og købe en ny. når jeg engang har bestem hvad for en det skal være. er bare så kræsen ..

Anmeld

2. december 2010

saxa

Vi har også en Molo fleecedragt som holder mindstemanden dejlig varm i barnevognen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.