Bare lidt fra denne front :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Gaia

Så kravler min pige 7 1/2 måned gammel.  Hun begyndte for alvor at kravle igår og er nu over det hele. Det er skønt   Og nåja så har vi fået hende i vuggestue. Vores første prioritet. Hun skal begynde 1 feb. Det bliver spændende. og til slut kan jeg da lige fortælle at min datter nu er oppe på ca. 7 kg. Så det er jo også ganske fint. 

Ja det var vist det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

motterhea

Super meget tillykke, det lyder rigtig dejligt

Anmeld

1. december 2010

Gaia

jo tak det er nu stort når de kommer til nye udviklingstrin

Anmeld

1. december 2010

Noneother

Tillykke altså.

Det er så dejligt at se dem prøve noget nyt. -Vi kryber stadig kun herhjemme, men der går ikke længe.

Anmeld

1. december 2010

Gaia

Noneother skriver:

Tillykke altså.

Det er så dejligt at se dem prøve noget nyt. -Vi kryber stadig kun herhjemme, men der går ikke længe.

Ja der sker nye ting hver dag. Er det ik det motoriske, så er det det sprogelig de udvikler. Og tiden flyver bare af sted. Synes slet ikke det er så lang tid siden jeg fødte min pige og nu er hun som sagt 7 1/2 måned

Anmeld

1. december 2010

Noneother

Gaia skriver:

Ja der sker nye ting hver dag. Er det ik det motoriske, så er det det sprogelig de udvikler. Og tiden flyver bare af sted. Synes slet ikke det er så lang tid siden jeg fødte min pige og nu er hun som sagt 7 1/2 måned

Ååhh ja. Det kender jeg bare alt for godt. Jeg har det osse som om det var igår jeg fik min dreng, og nu er han bare et helt lille menneske (7Mdr.) med egne meninger om tingene. hehe. Kan nærmest se ham starte på gymnasiet imorgen. 

Anmeld

2. december 2010

Gaia

Noneother skriver:

Ååhh ja. Det kender jeg bare alt for godt. Jeg har det osse som om det var igår jeg fik min dreng, og nu er han bare et helt lille menneske (7Mdr.) med egne meninger om tingene. hehe. Kan nærmest se ham starte på gymnasiet imorgen. 

hehe ja snart har de studenter fest .

Anmeld

2. december 2010

Noneother

Gaia skriver:

hehe ja snart har de studenter fest .

ALT for snart.. ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.