Hej tøzer!
Min mand og jeg har været sammen i 5½ år nu.
Vil lige prøve kort at beskrive starten af vores forhold kort, for at kunne forklare problemet lidt nemmere...
Jeg var meget sygeligt jaloux. 
Hver gang han så skrev/sagde noget sødt som: søde, dejlig, skat, du er lækker, jeg elsker dig osv. i den dur - blokkerede jeg, og snerrede tilbage: "Det synes du jo også om dine veninder!" eller "Det mener du jo ikke alligevel!". Osv..
Det er så forståeligt nok bundet ud i, at han helt er stoppet med det.. 
For et års tid siden gik jeg til psykolog, og det har hjulpet mig en del. Jeg kan da stadig være lidt jaloux, men det er slet ikke så slemt som for 5 år siden.
Men men men.. Min mand og jeg har snakket om det så mange gange nu, og jeg har undskyldt at jeg var sådan dengang. Og han er indstillet på at vi skal have gang i de kærlige ord igen og forstår godt at vi har et problem, men han siger hver gang, at han ikke selv ved hvad der er galt, siden han ikke bruger ordene mere.
Vi har prøvet at aftale, at sige et sødt ord til hinanden hver dag, eller give hinanden et kys, knus og sige "jeg elsker dig", uden det var et "farvel om morgenen". Men det kunne vi ikke holde i ret lang tid.
Vi kan bare ikke komme igang med de kærlige ord igen.. 
Er der nogle af jer der har nogle forslag der kan hjælpe os 
Jeg er virkelig frustreret, og det er ved at være mange år, vi har levet uden kærlige ord til hinanden