Testdag i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. december 2010

AnneH

Ja så blev det altså onsdag, som var min testdag.

Har hele ugen haft mens smerter også her til morgen blødte jeg. Så jeg var helt forberedt på et negativt resultat fra skejby. Og det kom sådan set også, men værdierne viser også at jeg enten er gravid uden for livmoderen, eller så er det fordi et af ægene har haft sat sig også ikke rigtig blevet til noget alligevel.

Så jeg skal have taget en ny blodprøve på mandag, ved ikke hvad de så forventer at finde ud, men desværre kan vi ikke starte i en ny behandling før det nye år.

Men hende jeg talte med fortalte at de gerne ville sende os recepterne på hormonerne, så jeg kan få dem hentet inden de indfører brugerbetaling på området. Det er super fedt, så får jeg dem gratis!! Og det er jeg mega glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

otlitrom

Hvor ta'r du det bare pænt, Anne! Virkelig!! Det er SÅ ærgeligt at det ikke blev til noget denne gang, men hvor er du sej, at du sådan kan se fremad og se på det gode i situationen!!

Jeg håber ikke det er graviditet uden for livmoderen, det skulle være pinefuldt. Jeg håber alt kommer til at flaske sig her fra!!

Knus

Anmeld

1. december 2010

Mullefisen2011

Du tager det bare virkelig flot

Du får lige et  herfra..

Anmeld

1. december 2010

håber snart det er os

øv øv

sender dig et kæmpe

men synes du tager det pænt

knuzzz

Anmeld

1. december 2010

tb

ej hvor øv!!! har tænkt på dig flere gange i dag og tjekket mange gange om du havde skrevet noget herinde....

du får lige et kæmpe

knus tina

Anmeld

1. december 2010

AnneH

kitty skriver:

Hvor ta'r du det bare pænt, Anne! Virkelig!! Det er SÅ ærgeligt at det ikke blev til noget denne gang, men hvor er du sej, at du sådan kan se fremad og se på det gode i situationen!!

Jeg håber ikke det er graviditet uden for livmoderen, det skulle være pinefuldt. Jeg håber alt kommer til at flaske sig her fra!!

Knus

Ja, jeg er også selv overrasket over min måde at tage det på. Har haft et par trælse dage i denne uge, med nedture og kæmpe tudedage. Så jeg troede faktisk at det alligevel ville slå mig ud, men jeg er utrolig afklaret med det.

Så nu må vi se frem ad.

Anmeld

1. december 2010

Lisbeth1985

Vil bare lige sende dig en krammer Det lyder som en hård omgang i er igennem lige nu.. Jeg krydser fingre for, at du ikke er gravid udenfor livmoderen Mange tanker og kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.