Far..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Shibby

Mikkel og lucas kalder hinanden for store og lillebror. Sødt..Længere havde jeg ikke tænkt! For et par timer siden sagde mikkel:

Mor..Jeg savner lucas..

Ja. Det ved jeg skat..Han kommer på søndag.

Jaaa min storebror kommer på søndag!

-Mor...Hvis lucas er min storebror, er peter så min far?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

serinasmor

sødt

og en egentlig meget logisk tænkende dreng du har dig

Anmeld

1. december 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Ja, det er da også logisk

Men, er det så sådan hos Jer, at Peter er far for Mikkel, eftersom han jo ikke ser sin far? Eller er jeg galt i byen?

Men, sødt, er det da

Anmeld

1. december 2010

Shibby

Mikkel har aldrig haft et forhold til sin bio far så han ved ikke hvad en far er,udover at det er såen en som lucas har. Lucas far,-er mikkels peter. Men i dag lød det helt anderledes..Logisk nok men..Ordet far..Det er altså stort! Blev helt paf og er det stadig

Anmeld

1. december 2010

NessaXenia

hvor er han sød

Anmeld

1. december 2010

serinasmor

Shibby skriver:

Mikkel har aldrig haft et forhold til sin bio far så han ved ikke hvad en far er,udover at det er såen en som lucas har. Lucas far,-er mikkels peter. Men i dag lød det helt anderledes..Logisk nok men..Ordet far..Det er altså stort! Blev helt paf og er det stadig

tjaee .. så må du jo som mor (sammen med peter) finde ud af om i skal rette på ham når peter bliver til far eller hvad i nu gør

Anmeld

1. december 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Selvfølgelig, er det MEGET STORT

Men, det beviser jo også han faktisk tænker over, og gerne vil have en far (hvad det så end er), for det har alle andre, og han ser jo Lukas og Peter sammen, og det er jo et sted det samme som Mikkel og Peter har, kærlighed, tryghed, nærhed og meget andet

Så han vil jo nok også bare gerne være Lucas, at Peter er far for ham, for alle andre i børnehaven har jo en far, men han har en Peter. En far er en MEGET stor ting at blive, og en stor anerkendelse

Så Peter kan da være stolt

Anmeld

1. december 2010

bette

hvor er det dejligt.. det betyder bare super meget når det er barnet selv der siger det.. 

synes da i skal lade mikkel kalde peter det han føler for.. 

jeg tænker.. hvorfor ikke :)

Anmeld

1. december 2010

sandramor

jeg sys det var rigtig sødt!!!

og jeg kender det godt. Min datter på snart 6 har aldrig haft et forhold til sin bio. far og slet ikke set ham siden hun var 1½ år.... og da min kæreste havde været en del af os i 4 mdr kom hun også en dag og sagde til mig.... mooooar.... Jeg har 2 far´er ( jeg har aldrig skjult noget om hendes bio. far).... jaaaa sagde jeg det har du..... jaaa men den ene far ham kender jeg ikke... Men Jaaaaaaan kender jeg og ham elsker jeg rigtig højt...... og det varmede heeeelt indeni... og siden den dag har hun kaldt ham far og nogengang hedder han Jan.

Jeg har hele tiden sagt at det er ikke noget jeg vil rette hende i..... alle børn har et stort behov for at høre til et sted og være lige som alle andre børn henne i børnehaven og for hende var det STOOOORT at hun nu ku sige hun havde en far og en mor...... og han har ikke lagt sin sæd til men han er far på ALLE andre måder..... så for mig er det fint om hun kalder ham far eller Jan... det er noget hun helt selv styrer.....

Anmeld

2. december 2010

Lillefe

Shibby skriver:

Syntes også i skulle snakke om det dig og Peter. Men når du siger han jo ikke ved hvad en far er? altså i min verden er en far den som har været der, gør ting for en hjælper og lærer fra sig, ikke den som ikke har været der! Jeg er så heldig at have to.. som har været der. Min bonus søn kalder også mig mor, da hans mor ikke har været der. Det er noget han selv har valgt.. da han syntes det passede godt når hans far jo var far.. Så var jeg jo mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.