folkedans

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Tdittmann

Hejsa

Er blevet inspireret af tråden om linedans

Kunne godt tænke mig at vide om her er nogen der danser folkedans, hvor længe de evt. har danset og hvorhenne.

Om mig selv jeg har danset i 20-25 år ihvert fald siden jeg var 10 år, har danset i Haderslev og senest her på Fyn (verninge & Assens) samt deltaget i DM i folkedans, hvor mit hold har vundet både bronze og sølv medaljer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Tdittmann

Tdittmann skriver:

Hejsa

Kunne godt tænke mig at vide om her er nogen der danser folkedans, hvor længe de evt. har danset og hvorhenne.

Om mig selv jeg har danset i 20-25 år ihvert fald siden jeg var 10 år, har danset i Haderslev og senest her på Fyn (verninge & Assens) samt deltaget i DM i folkedans, hvor mit hold har vundet både bronze og sølv medaljer.

giver lidt at tænker over om jeg er den eneste i DK der danser folkedans og synes det er sjovt.

Når der ikke er nogen herinde (her er jo et bredt geografisk udsnit), så er det nok ikke så mærkeligt at jeg til legestuerne rundt i landet ikke møder andre unge / yngre mennesker ( alder < 90+)

Anmeld

1. december 2010

Silas&Mille

Hehe...

Jeg går ikke til det mere men gik til folkedans i tre år for 23 år siden

fra jeg var 4 til jeg blev 7

Anmeld

1. december 2010

Pigent

Tdittmann skriver:

Hejsa

Jeg danser folkedans og elsker det. Er i gang 5 sæson og sidste sæson for næste har jeg ikke mulighed for at danse. ØVØV

Anmeld

1. december 2010

SussieThyssen

Tdittmann skriver:

Hejsa

Har gjort..i 10 år for mange år siden. Men måtte stoppe med alt det, da jeg fik bækkenløsning med min den første.
Men sjovt var det.
Før den tid gik jeg almindeligt til dans også i 10 år.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. december 2010

Tdittmann

Barnepigen skriver:

Jeg danser folkedans og elsker det. Er i gang 5 sæson og sidste sæson for næste har jeg ikke mulighed for at danse. ØVØV

hvor danser du henne. *Og hvorfor har du ikke mulighed for at fortsætte til næste sæson?

Anmeld

1. december 2010

Mimic

Jeg har gået til folkedans i 12 år, men stoppede desværre da jeg ikke havde tiden... jeg er ikke kommet igang igen, men overvejer det meget kraftigt... savner det

Anmeld

1. december 2010

Mumto3

Vores tre børn gik til folkedans sidst år (da de var 1, 3 og 5 år gamle) det var vildt sjovt og den ældste og yngste savner det meget, og danser herhjemme med hinanden nu. Den midsterst var for træt kl 5 om eftermiddagen efter en lang dag i børnehave, og derfor måtte vi stoppe i år. :-(

Anmeld

1. december 2010

Munder

Tdittmann skriver:

giver lidt at tænker over om jeg er den eneste i DK der danser folkedans og synes det er sjovt.

Når der ikke er nogen herinde (her er jo et bredt geografisk udsnit), så er det nok ikke så mærkeligt at jeg til legestuerne rundt i landet ikke møder andre unge / yngre mennesker ( alder < 90+)

Du kan jo ikke være den eneste, da det ville være noget trist at danse rundt alene

Ej, spøg til side.

Jeg har danset folkedans i rigtig mange år. Startede som 8-10 årig (kan ikke huske det præcist) i Måløv og flyttede senere til Lillerøds ungdomsdansere. Der har jeg også undervist børnedanserne. Jeg stoppede for omkring 10 år siden, fordi jeg synes noget af den gode stemning og hyggen omkring dansen blev ødelagt da man indførte DM.

Anmeld

1. december 2010

Tdittmann

Munder skriver:

Du kan jo ikke være den eneste, da det ville være noget trist at danse rundt alene

Ej, spøg til side.

Jeg har danset folkedans i rigtig mange år. Startede som 8-10 årig (kan ikke huske det præcist) i Måløv og flyttede senere til Lillerøds ungdomsdansere. Der har jeg også undervist børnedanserne. Jeg stoppede for omkring 10 år siden, fordi jeg synes noget af den gode stemning og hyggen omkring dansen blev ødelagt da man indførte DM.

sjovt jeg har også danset 2 sæsoner i Lillerød mener det var i 2000-2002

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.