Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chritinap skriver: Dem kan du få for 325 kr. Vh
Dem kan du få for 325 kr. Vh
Tænker lige over det - for de er super fede, men julegaverne har lige kostede lidt mere på budget, end jeg lige havde regnet med, men har dig i tankerne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold op hvor er det nogle flotte ting du laver! Skal lige tænke over hvem jeg evt kunne forære et smykke i julegave, og så vender jeg tilbage.
Nadia&Daniel skriver: Tænker lige over det - for de er super fede, men julegaverne har lige kostede lidt mere på budget, end jeg lige havde regnet med, men har dig i tankerne
Det er bare i orden
smillaluna skriver: Hold op hvor er det nogle flotte ting du laver! Skal lige tænke over hvem jeg evt kunne forære et smykke i julegave, og så vender jeg tilbage.
Bare i orden - og tusinde tak OBS OBS, kan leveres i pæne smykkeæsker for 15 kr. ekstra.
Chritinap skriver: Bare i orden - og tusinde tak OBS OBS, kan leveres i pæne smykkeæsker for 15 kr. ekstra.
Den allersidste halskæde, den i sort, hvad koster den?
smillaluna skriver: Den allersidste halskæde, den i sort, hvad koster den?
150 kr. Kan lave matchende armbånd til - i alt vil prisen blive 225 kr.Vh
OBS OBS - for 15 kr. kan der sendes en flot ´smykkeæske med, evt. som julegaveæske ......
Sidste dag for bestillinger inden jul/nytår Nu.
De er godt nok fine, den sidste halskæde i sort, er det en man bare tager over hovedet ??
Hejsa,
Jeg vil gerne have et samlet tilbud ( inkl. porto ) på billede:
2, 3, 4, 6, 7, 9
På forhånd tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128