Til jer med store børn - hvor handler I tøj på nettet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Pia.

Glædelig 1.december

Hvor handler I tøj henne til jeres store børn hvis det skal være over str. 128... Jeg skal helst op i 140 og der op af... syntes mange af de hjemmesider jeg er på der slutter str. ved 128/134 .... (og det er jo også fint nok til den mindste på snart 5 år) savner lidt større udvalg til de to store...

Hjælp mig lige så er I søde..

- Til jer alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Lulle25

Hej elsker http://www.pipsqueak.dk/ og www.Ankerliving.dk og www.prinsesserogpirater.dk 

Glædelig 1. dec og Held og lykke med indkøbene

kh Louise

Anmeld

1. december 2010

SussieThyssen

Pia. skriver:

Glædelig 1.december

Hvor handler I tøj henne til jeres store børn hvis det skal være over str. 128... Jeg skal helst op i 140 og der op af... syntes mange af de hjemmesider jeg er på der slutter str. ved 128/134 .... (og det er jo også fint nok til den mindste på snart 5 år) savner lidt større udvalg til de to store...

Hjælp mig lige så er I søde..

- Til jer alle...

Jeg kunne aldrig finde på at købe tøj på nettet til mine børn, hverken store eller små...eller nogen andre..for sæt nu det sidder ad h til eller slet ikke passer.
Så jeg går pænt ud i butikkerne.
Men sådan er det jo så forskelligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. december 2010

ekzunz

Jeg handler på prinsesserogpirater.dk og smartkids.dk. Jeg køber jo ikke større end 122 endnu til Lukas, og til de helt store så er det smartguys.dk eller jackjones.com - og H&M til basisting.

Anmeld

1. december 2010

Pia.

SussieThyssen skriver:

Jeg kunne aldrig finde på at købe tøj på nettet til mine børn, hverken store eller små...eller nogen andre..for sæt nu det sidder ad h til eller slet ikke passer.
Så jeg går pænt ud i butikkerne.
Men sådan er det jo så forskelligt.

Kærligst
Sussie

jeg syntes det er meget sjællendt at jeg er utilfreds med tøjet og så er det altså nemt at sende retur hvis det ikke passer - men jeg handler meget på nettet, men også i butikkerne selvfølgelig...

Anmeld

2. december 2010

JulieE

Hej Pia 

God tråd... Min søn på 6½ bruger 122/128 så han nærmer sig også de store str...

Jeg handler en del hos Pompdelux ( www.pompdelux.dk) og deres tøj går op til str 152. Er især glad for deres Jeans til min søn på 6½ år Men generelt har de meget fint Derudover har tinyzone (www.tinyzone.dk) flere mærker hvor de har op til 12 år...

Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.