er dette normalt??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Maja88

jeg sad i går aftes og spiste mad under dynen- da jeg rejser mig op for at stille væk. var jeg våd ved den ene brystvorte... har ingenting spildt eller noget så regner med jeg har lækket. Men det har ca kun svaret til en dråbe og kun ved det ene bryst...

er dette normalt eller?????? jeg er 24+6 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Maja88 skriver:

jeg sad i går aftes og spiste mad under dynen- da jeg rejser mig op for at stille væk. var jeg våd ved den ene brystvorte... har ingenting spildt eller noget så regner med jeg har lækket. Men det har ca kun svaret til en dråbe og kun ved det ene bryst...

er dette normalt eller?????? jeg er 24+6 i dag

Du kan godt allerede nu "lække" med mælk

Anmeld

1. december 2010

Diana...

Ork det er helt normalt det fordi du lægger. Jeg har lægget siden uge 17 mener jeg det er og er nu så slemt at jeg må sove på et håndklæde 

Knus Diana

Anmeld

1. december 2010

Maja88

MoarHvidovre skriver:

Du kan godt allerede nu "lække" med mælk

ja men undrer mig bare over det kun var 1 dråbe og et bryst.. og så bare lige pludselig

Anmeld

1. december 2010

Lone Jakobsen

bare rolig....ikke noget unormalt i det

Anmeld

1. december 2010

Maja88

nutche skriver:

bare rolig....ikke noget unormalt i det

dejligt at vide. ellers havde jeg nok skudt mig selv.

har kke haft andet en unoder med min krop siden mandag og så lige op til brylluppet selvfølgelig

Anmeld

1. december 2010

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

dejligt at vide. ellers havde jeg nok skudt mig selv.

har kke haft andet en unoder med min krop siden mandag og så lige op til brylluppet selvfølgelig

jamen det er bare typisk man kan få meget tynde ammeindlæg som du kan bruge hvis du er bange for at de render igennem.

Anmeld

1. december 2010

Maja88

jamen det er bare typisk man kan få meget tynde ammeindlæg som du kan bruge hvis du er bange for at de render igennem.

jamen nu må jeg se om det kommer igen- for der var kun den ene lille dråbe og har ikke haft noget siden. Men ellers må jeg lige huske det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.